1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Mocny debiut Bestune – 100 zamówień podczas Poznań Motor Show
Wiadomości

Mocny debiut Bestune – 100 zamówień podczas Poznań Motor Show

Tegoroczna edycja targów Poznań Motor Show obfitowała w premiery, zwłaszcza chińskich marek. Największy sukces odniosła marka Bestune, której importerem jest Asian Automotive Distribution Center (AADC) – podczas targów przyjęto 100 zamówień na auta tej marki. Pierwsze samochody trafią do klientów jesienią.
Zobacz także Chery debiutuje w Polsce Geely Auto wchodzi na polski rynek Audi z rosnącą sprzedażą aut elektrycznych na trudnym rynku

Bestune to stosunkowo młoda chińska marka, funkcjonująca od 2018 roku, a należąca do koncernu FAW Group. Za spraw polskiego importera, jakim jest spółka Asian Automotive Distribution Center (AADC), marka Bestune pojawiła się na polskim rynku, a dobrą okazją do premiery marki były targi Poznań Motors Show odbywające się w dniach 23- 26 kwietnia br., o czym pisaliśmy w samar.pl.

false
© IBRM Samar

Na stoisku o powierzchni ponad 400m2 zaprezentowana została gama modelowa marki Bestune, w Polsce składająca się z SUV-a T77 Pro (od 109 900 zł), liftbacka klasy business B70 (od 119 tys. zł) oraz modelu T90, czyli SUV-a segmentu D (od 129 tys. zł). Z okazji premiery polski importer przygotował przedsprzedażową ofertę specjalną, która obowiązywała wyłącznie podczas targów.

false
© IBRM Samar

Limuzyna o nazwie Bestune B70 to pod względem wielkości rywal dla takich aut, jak Toyota Camry, czy Skoda Superb, jednak jest od nich tańszy o ponad 50 tys. zł. Bestune B70 oferowany jest z sinikiem benzynowym 1.5 turbo 160 KM oraz 2.0 t turbo 218 KM. Podczas targów polski importer przyjął zamówienia na 44 egzemplarze Bestune B70, a 36 klientów zamówiło flagowego SUV-a, Bestune T90.

false
© IBRM Samar

Choć w Polsce taka forma zakupu, czy raczej zamówienia auta w przedsprzedaży, może być egzotyczna, czy zaskakująca, w krajach azjatyckich oferty zakupu aut bezpośrednio na stoisku na targach są czymś zupełnie normalnym. Czy zwyczaj ten zostanie przeniesiony do Europy i w kolejnych latach Polacy będą tłumnie jeździli na targi, aby tam, ze sporym rabatem, zakupić auto? Czas pokaże. Jedno jest natomiast pewne i już widoczne, że wraz z inwazją chińskich marek, jakiej doświadczamy w ostatnich latach w Europie, doświadczamy też zmiany filozofii w podejściu do form sprzedaży oraz formy premier motoryzacyjnych.

false
© IBRM Samar

Dla przypomnienia, polski importer marki Bestune – spółka Asian Automotive Distribution Center (AADC) – jest także dystrybutorem takich marek, jak m.in.: KGM (d. SsangYong), Beijing BAIC, Hongqi, SWM, Foton oraz Forthing.

Autor

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów