1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Mocny debiut Bestune – 100 zamówień podczas Poznań Motor Show
Wiadomości

Mocny debiut Bestune – 100 zamówień podczas Poznań Motor Show

Tegoroczna edycja targów Poznań Motor Show obfitowała w premiery, zwłaszcza chińskich marek. Największy sukces odniosła marka Bestune, której importerem jest Asian Automotive Distribution Center (AADC) – podczas targów przyjęto 100 zamówień na auta tej marki. Pierwsze samochody trafią do klientów jesienią.
Zobacz także Geely EX5. Elektryczny model właściciela Volvo Europa traci motoryzacyjny napęd. Fabryki zamykane, inwestorzy uciekają Chińskie auta zdobywają polski rynek. Branża flotowa widzi szanse, ale i ryzyka

Bestune to stosunkowo młoda chińska marka, funkcjonująca od 2018 roku, a należąca do koncernu FAW Group. Za spraw polskiego importera, jakim jest spółka Asian Automotive Distribution Center (AADC), marka Bestune pojawiła się na polskim rynku, a dobrą okazją do premiery marki były targi Poznań Motors Show odbywające się w dniach 23- 26 kwietnia br., o czym pisaliśmy w samar.pl.

false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

Na stoisku o powierzchni ponad 400m2 zaprezentowana została gama modelowa marki Bestune, w Polsce składająca się z SUV-a T77 Pro (od 109 900 zł), liftbacka klasy business B70 (od 119 tys. zł) oraz modelu T90, czyli SUV-a segmentu D (od 129 tys. zł). Z okazji premiery polski importer przygotował przedsprzedażową ofertę specjalną, która obowiązywała wyłącznie podczas targów.

false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

Limuzyna o nazwie Bestune B70 to pod względem wielkości rywal dla takich aut, jak Toyota Camry, czy Skoda Superb, jednak jest od nich tańszy o ponad 50 tys. zł. Bestune B70 oferowany jest z sinikiem benzynowym 1.5 turbo 160 KM oraz 2.0 t turbo 218 KM. Podczas targów polski importer przyjął zamówienia na 44 egzemplarze Bestune B70, a 36 klientów zamówiło flagowego SUV-a, Bestune T90.

false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

Choć w Polsce taka forma zakupu, czy raczej zamówienia auta w przedsprzedaży, może być egzotyczna, czy zaskakująca, w krajach azjatyckich oferty zakupu aut bezpośrednio na stoisku na targach są czymś zupełnie normalnym. Czy zwyczaj ten zostanie przeniesiony do Europy i w kolejnych latach Polacy będą tłumnie jeździli na targi, aby tam, ze sporym rabatem, zakupić auto? Czas pokaże. Jedno jest natomiast pewne i już widoczne, że wraz z inwazją chińskich marek, jakiej doświadczamy w ostatnich latach w Europie, doświadczamy też zmiany filozofii w podejściu do form sprzedaży oraz formy premier motoryzacyjnych.

false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

Dla przypomnienia, polski importer marki Bestune – spółka Asian Automotive Distribution Center (AADC) – jest także dystrybutorem takich marek, jak m.in.: KGM (d. SsangYong), Beijing BAIC, Hongqi, SWM, Foton oraz Forthing.

Autor

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów