Szwedzki producent odnotował 63 212 sprzedanych aut we wrześniu – o 1 proc. więcej niż rok temu. W całym okresie styczeń-wrzesień sprzedaż spadła jednak o 8 proc.Volvo Cars poinformowało o globalnej sprzedaży 63 212 samochodów we wrześniu 2025 roku, co oznacza wzrost o 1 procent w porównaniu z tym samym miesiącem ubiegłego roku. Łączna sprzedaż w ciągu trzech kwartałów br. wyniosła 514 294 pojazdy na całym świecie, co stanowi spadek o 8 procent w stosunku do analogicznego okresu 2024 roku.
false

© VolvoW Europie sprzedaż osiągnęła 31 723 samochody we wrześniu, również z jednoprocentowym wzrostem rok do roku. Sprzedaż zelektryfikowanych modeli Volvo spadła o 6 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem, ale nadal stanowiła 61 procent wszystkich aut sprzedanych na Starym Kontynencie we wrześniu. W Stanach Zjednoczonych sprzedaż wzrosła o 3 procent, osiągając 8 758 samochodów. Sprzedaż modeli zelektryfikowanych spadła tam o 21 procent rok do roku.
false

© IBRM SamarNa rynku chińskim Volvo Cars sprzedało 12 166 aut, co oznacza spadek o 6 procent w porównaniu ze wrześniem 2024 roku. Sprzedaż modeli zelektryfikowanych wyniosła 2 021 samochodów – to wzrost o 48 procent w stosunku do ubiegłego roku.
Najpopularniejszym modelem we wrześniu było Volvo XC60 ze sprzedażą 20 496 egzemplarzy (2024: 18 096), za nim uplasowały się XC40/EX40 z łączną sprzedażą 15 904 auta (2024: 13 930) oraz XC90 z wynikiem 8 252 samochody (2024: 8 546).
Źródło: Volvo Cars