Sieć sprzedaży oraz serwis marki Chery rozwijać będzie spółka Omoda Auto Poland. Do końca 2025 roku w Polsce ma być około 25 salonów Chery. Do koncernu Chery Holding należą obecne już w Polsce marki Omoda oraz Jaecoo. Na polski rynek firma wchodzi z dwoma SUV-ami z napędami spalinowymi i hybrydowymi – Chery Tiggo 7 oraz Chery Tiggo 8.
Polska to dla nas kluczowy rynek w Europie. Wybraliśmy go na nasz europejski debiut, ponieważ widzimy ogromny potencjał w tutejszych klientach i rosnącym zainteresowaniu nowoczesnymi, ekologicznymi SUV-ami. Chcemy zaoferować Polskim rodzinom samochody łączące nasze najnowsze innowacje, komfort i ekologię. Warto również zaznaczyć, że nasze wysokiej jakości produkty z pewnością będą miłym zaskoczeniem dla wielu klientów. Angażujemy się w dostarczanie dobrej jakości przy konkurencyjnych cenach, gwarantując tym samym najlepszą wartość dla naszych klientówpowiedział Binbao Hong, brand manager Chery
Mimo, że jest dość młodą marką, dziś Chery może pochwalić się sprzedażą na poziomie 2 603 916 sztuk (2024 r.), co stanowi wzrost r/r o 38,4 proc. Eksport Chery w 2024 roku wyniósł 1 144 588 sztuk (wzrost r/r o 21,4 proc.). Chery chwali się rocznymi przychodami na poziomie 283 mld zł (wzrost r/r o 50 proc.), dzięki czemu firma znalazła się na liście Global Fortune 500. Chery chwali się także rekordowymi wynikami za kwiecień 2025, kiedy sprzedaż osiągnęła 200 760 sztuk (wzrost o 10,3 proc. r/r).