1. Samar.plSamar.pl
  2. Wywiady i komentarze Wywiady i komentarze
  3. Cyfryzacja podatkowa w branży motoryzacyjnej
Komentarze ekspertów

Cyfryzacja podatkowa w branży motoryzacyjnej

5 min

Maciej Kordalewski, partner, doradca podatkowy, KPI Tax: Nadchodzące zmiany podatkowe w postaci JPK CIT i KSeF to nie tylko nowe obowiązki sprawozdawcze – to fundamentalne wyzwania technologiczne, które wymagają gruntownej transformacji systemów informatycznych używanych w branży motoryzacyjnej. Przyjrzyjmy się, dlaczego implementacja tych systemów stanowi tak złożone przedsięwzięcie techniczne dla dealerów, warsztatów i innych podmiotów z sektora motoryzacyjnego.
Zobacz także Cła USA uderzają w europejską motoryzację – Polska też na celowniku Reeksport z pełnym zwrotem akcyzy – zmiany od 1 kwietnia Konsekwencje nieznajomości umów dystrybucyjnych

Złożona architektura systemów w branży motoryzacyjnej

Brak dostępu do płatnych publikacji

Skontaktuj się z nami, aby wykupić dostęp do Samar+ (dawniej Strefa biznesu)

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Umowa leasingu – wyczekiwana zmiana coraz bliżej#1
Przeczytaj

Umowa leasingu – wyczekiwana zmiana coraz bliżej

Anna Ziemnicka-Milej, adwokat i Partner w Gekko Taxens M. Sobońska-Szylińska i Wspólnicy Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych. Planowane zmiany dotyczące formy umowy leasingu wpisują się w długo wyczekiwany kompromis pomiędzy potrzebą cyfryzacji obrotu gospodarczego a koniecznością zachowania jego bezpieczeństwa. Forma dokumentowa, mająca zastąpić formę pisemną, nie daje stronom umowy całkowitej dowolności przy jej zawieraniu, ale bez wątpienia oferuje ona przedsiębiorcom dużo większą elastyczność.

Internet: negatywne opinie o dealerze jako pracodawcy#2
Przeczytaj

Internet: negatywne opinie o dealerze jako pracodawcy

Małgorzata Miller, radca prawny, M. Krotoski Adwokaci i Radcy Prawni, członek Stowarzyszenia Prawników Rynku Motoryzacyjnego: W procesie rekrutacji dla pracowników niezwykle istotne są opinie o miejscu pracy zamieszczane w przestrzeni publicznej, w szczególności na portalach poświęconych wpisom o pracodawcach. Co mają jednak zrobić ci ostatni, kiedy te wpisy szkodzą, a nie pomagają, a co najważniejsze – są nieprawdziwe, godzące w dobre imię działalności przedsiębiorcy?

Przeczytaj także

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów