Dacia Jogger to crossover łączący cechy SUV-a i kombi. Mieliśmy okazję sprawdzić walory pojazdu podczas wakacyjnych wojaży, a teraz zweryfikujemy szczegółowo cennik tego modelu. Dzięki temu dowiemy się, w jakich wersjach wyposażeniowych dostępny jest pojazd, poznamy wszystkie odmiany silnikowe, a także zorientujemy się ile kosztuje ten pojazd, a do tego prześledzimy płatne opcje.Dacia Jogger na rynku jest już od 2021 roku, ale w połowie 2022 roku zmieniono nieco jej stylistykę, a tym samym dostosowano ją do wyglądu innych modeli rumuńskiej marki. Od tego czasu na zmienionej atrapie chłodnicy widnieje nowe logo, a na klapie bagażnika pojawił się rozstrzelony napis DACIA.
Dacia Jogger – znalazła się na podium
Mototrendy Pro+ to aplikacja zawierająca dane opracowane przez IBRM Samar. To dzięki informacjom zawartym w tym źródle wiemy, że w okresie styczeń-lipiec 2025 roku Dacia sprzedała w Polsce 12 567 nowych, osobowych aut.
Wśród nich największą popularnością cieszyła się Dacia Duster, na którą zdecydowały się 5163 osoby. To o 5,20 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy to do klientów trafiło 5446 pojazdów.
false

© IBRM SamarNa drugim miejscu wylądowała Dacia Sandero. W tym przypadku wydano 3201 egzemplarzy, podczas gdy w pierwszych siedmiu miesiącach 2024 roku było ich 2854 sztuki. To oznacza wzrost popularności o 12,16 proc.
Na najniższym stopniu podium stanęła Dacia Jogger – 2183 kupionych aut to o 11,66 proc. więcej niż w porównywanych miesiącach 2024 roku (1955 szt.). Czwarta pozycja przypadła w udziale nowości z 2025 roku – Dacii Bigster. Do końca lipca przyjęto 1427 zamówień na ten model.
false

© IBRM SamarNa końcu stawki znalazła się elektryczna Dacia Spring. Auto kupiły w tym roku 593 osoby, a to oznacza wzrost rok do roku aż o 300,68 proc.! Od stycznia do lipca 2024 roku po pojazd przyszło do salonów 148 kierowców. Większe zainteresowanie elektryka to z pewnością wpływ programu NaszEauto, dzięki któremu bezemisyjny pojazd można kupić w korzystnej cenie.
Dacia Jogger – gaz, benzyna, hybryda
Dacia Jogger dostępna jest w trzech wersjach silnikowych do wyboru, z czterema specyfikacjami wyposażeniowymi, a także jako model 5- lub 7-osobowy. Pod maską może pracować benzyniak 1.0, który występuje z instalacją gazową lub bez niej. W pierwszej postaci moc przy zasilaniu LPG wynosi 100 KM, a gdy używamy benzyny – 90 KM. W topowym wydaniu benzynowej odmiany jednostka generuje 110 KM, ale w tym przypadku nie stosuje się fabrycznej instalacji gazowej.
false

© IBRM SamarOprócz tego w gamie jest hybryda, której układ generuje 140 KM. To wynik zastosowania benzynowej jednostki 1.6 o mocy 94 KM oraz dwóch elektrycznych silników produkujących 49 KM i 20 KM. Słabszy z nich pełni rolę rozrusznika-generatora. Wersje benzynowe mają na pokładzie 6-biegowe skrzynie manualne, a hybrydowa – automatyczną.
Dacia Jogger – cennik startuje od 73 900 zł
Dacia Jogger dostępna jest z czterema specyfikacjami wyposażeniowymi do wyboru: essential, expression, extreme lub extreme+ (wyłącznie z 7-osobowym nadwoziem). W przypadku modelu z instalacją gazową ceny poszczególnych specyfikacji to: 73 900 zł, 80 050 zł oraz 84 550 zł.
false

© IBRM SamarWydanie o mocy 110 KM występuje jako expression lub extreme, a ich koszty ich zakupu to odpowiednio 84 050 zł bądź 88 850 zł. Taka sama sytuacja dotyczy hybrydy, która kosztuje 103 550 zł (expression) lub 108 350 zł (extreme). Każda z wymienionych wersji dostępna jest także w 7-osobowej postaci, a ich ceny są wówczas wyższe o 4500 zł.
To jeszcze nie koniec, bowiem 7-osobowa Dacia Jogger z silnikiem zasilanym gazem oraz hybryda występują jeszcze z jedną specyfikacją extreme+. Ceny tych modeli wynoszą odpowiednio 95 450 zł oraz 117 450 zł.
false

© IBRM SamarTestowana przez nas Dacia Jogger (szczegółowy opis na autokatalog.pl) to wersja z gazem i z wyposażeniem extreme. Jednak jej cena nie wyniosła 89 350 zł, lecz 96 350 zł. To wynik wprowadzenia na pokład płatnych opcji.
Dacia Jogger – to możesz kupić dodatkowo
W testowanym egzemplarzu z listy dodatków wybrany został nie tylko metalizowany lakier kosztujący 2900 zł (jest jeszcze malowanie za 2700 zł), lecz także dwa pakiety – Media Nav oraz Komfort Premium. W przypadku pierwszego z nich za 1600 zł otrzymuje się: nawigację, 3-letnią subskrypcję mapy, 8-calowy, dotykowy ekran, radio, dwa gniazda USB, Bluuetoth, 6 głośników, a także Apple CarPlay oraz Android Auto.
W skład pakietu Komfort Premium (2500 zł) wchodzą: centralna konsola z podłokietnikiem i schowkiem, asystent martwego pola, automatyczny hamulec postojowy i wspomaganie parkowania przodem.
false

© IBRM SamarNa liście opcji znajduje się jeszcze pakiet Drive (1000 zł) zawierający asystenta martwego pola i wspomaganie parkowania przodem, ale ta pozycja dostępna jest wyłącznie w przypadku hybrydy. Ponadto za 700 zł można mieć podgrzewane fotele i za tyle samo koło zapasowe. Ta ostatnia opcja dotyczy tylko 110-konnego benzyniaka.