
NaszEauto: wypłaty wreszcie ruszyły, ale na razie w ograniczonej skali
Po miesiącach oczekiwań Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozpoczął wypłaty dopłat do zakupu aut elektrycznych w ramach programu „NaszEauto”.
1 min
Firma Partner Opony Polska ogłosiła nawiązanie współpracy z chińskim koncernem Prinx, co może wpłynąć na dostępność tańszych opon klasy premium w Polsce. Nowoczesna fabryka Prinx w Tajlandii oraz ekologiczne rozwiązania w produkcji są kluczowymi elementami strategii firmy, która planuje zdobyć uznanie na europejskim rynku.
Prinx to chińska marka z 50-letnią tradycją, która co roku produkuje ponad 30 milionów opon, dostarczając swoje produkty także dla rynku samochodów elektrycznych. W Polsce dystrybucją zajmie się Partner Opony Polska, który przez sieć ponad 120 serwisów w kraju chce budować rozpoznawalność chińskiej marki i ułatwiać jej dostępność.
Według przedstawicieli Partner Opony Polska opony Prinx wyróżniają się nie tylko technologiami wygłuszania i zabezpieczenia przed przebiciem, lecz także stosunkowo niską ceną, co ma stanowić alternatywę wobec bardziej kosztownych marek. Planowana jest również rozbudowa działalności w Europie – otwarcie fabryki mogłoby obniżyć koszty logistyczne i poprawić czas dostaw.
Przedstawiciele firmy Partner Opony Polska, działającej na polskim rynku od 22 lat, zapewniają, że nowy produkt spełnia europejskie normy jakości i bezpieczeństwa. Jednak wyzwania związane z logistyką oraz konkurencją na rynku premium pozostają istotnymi elementami strategii dalszego rozwoju marki.
Oprac. PJ
Po miesiącach oczekiwań Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozpoczął wypłaty dopłat do zakupu aut elektrycznych w ramach programu „NaszEauto”.
Spółka Daimler Buses Polska i MPK Wrocław podpisały umowę obejmującą dostawę 21 elektrycznych autobusów Mercedes-Benz eCitaro G. Wybrane w przetargu pojazdy dołączą do wrocławskiej floty 100 autobusów marki Mercedes, zamówionych pół roku wcześniej.
Po latach impasu Electromobility Poland wnioskuje o 4,5 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy na budowę fabryki samochodów elektrycznych w Jaworznie. To ma być ostatnia szansa na uratowanie projektu Izery, który dotąd pochłonął setki milionów złotych bez efektów rynkowych. Czy to faktycznie wskrzeszenie, czy tylko kolejne podejście do idei, która nigdy nie opuściła fazy planów?
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów