1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Partner Opony Polska wprowadza na rynek chińskie opony premium
Wiadomości

Partner Opony Polska wprowadza na rynek chińskie opony premium

1 min

Chiński koncern Prinx zacieśnia współpracę z firmą Partner Opony Polska, wchodząc na polski rynek opon premium. Czy nowoczesna fabryka w Tajlandii i ekologiczne podejście pomogą przekonać polskich kierowców do chińskich produktów?
Zobacz także Volvo XC60. Dane z bazy IBRM Samar pokazują, jak szwedzki SUV sprzedaje się na tle konkurencji Trudny początek 2025 roku dla polskiej motoryzacji. Spadki w produkcji, eksporcie i zatrudnieniu Pomimo spadku produkcji globalna sprzedaż Toyoty rośnie, a w Polsce…
false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

Firma Partner Opony Polska ogłosiła nawiązanie współpracy z chińskim koncernem Prinx, co może wpłynąć na dostępność tańszych opon klasy premium w Polsce. Nowoczesna fabryka Prinx w Tajlandii oraz ekologiczne rozwiązania w produkcji są kluczowymi elementami strategii firmy, która planuje zdobyć uznanie na europejskim rynku.

Prinx to chińska marka z 50-letnią tradycją, która co roku produkuje ponad 30 milionów opon, dostarczając swoje produkty także dla rynku samochodów elektrycznych. W Polsce dystrybucją zajmie się Partner Opony Polska, który przez sieć ponad 120 serwisów w kraju chce budować rozpoznawalność chińskiej marki i ułatwiać jej dostępność.

false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

Według przedstawicieli Partner Opony Polska opony Prinx wyróżniają się nie tylko technologiami wygłuszania i zabezpieczenia przed przebiciem, lecz także stosunkowo niską ceną, co ma stanowić alternatywę wobec bardziej kosztownych marek. Planowana jest również rozbudowa działalności w Europie – otwarcie fabryki mogłoby obniżyć koszty logistyczne i poprawić czas dostaw.

Darmowy newsletter
Najświeższe informacje, raporty i analizy z branży motoryzacyjnej. Bądź na bieżąco każdego dnia.
Nieprawidłowy adres e-mail
brak spamu bez opłat

Przedstawiciele firmy Partner Opony Polska, działającej na polskim rynku od 22 lat, zapewniają, że nowy produkt spełnia europejskie normy jakości i bezpieczeństwa. Jednak wyzwania związane z logistyką oraz konkurencją na rynku premium pozostają istotnymi elementami strategii dalszego rozwoju marki.

Oprac. PJ 

false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów

Czy LPG nadal jest ulubionym paliwem w Polsce? Zweryfikowaliśmy to na bazie informacji analizowanych przez IBRM Samar

Czy LPG nadal jest ulubionym paliwem w Polsce? Zweryfikowaliśmy to na bazie informacji analizowanych przez IBRM Samar