Zanim jednak przekonamy się ile trzeba zapłacić za nowego Volkswagena T-Roca zobaczmy, jak pod względem sprzedaży prezentuje się dotychczasowe, pierwsze wydanie niemieckiego SUV-a.
Volkswagen T-Roc – hit sprzedaży niemieckiej marki
Według danych IBRM Samar zawartych w aplikacji Mototrendy Pro+ w okresie styczeń-październik 2025 roku klientom wydano 8236 egzemplarzy tego modelu, a to o 16,86 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy to zarejestrowano 7048 sztuk tych aut.
Przy takiej liczbie sprzedawanych pojazdów Volkswagen T-Roc okazał się najpopularniejszym modelem niemieckiej marki. Na drugim miejscu znalazł się Volkswagen Tiguan, na którego od stycznia do października 2025 roku zdecydowało się 5411 kierowców (w analogicznym okresie 2024 roku było 5525 chętnych, a to oznacza spadek rok do roku o 2,06 proc.).
W omawianym czasie na najniższym stopniu podium wylądował Volkswagen Golf. Kompaktowy model wyjechał z salonów 5318 razy (styczeń-październik 2025 roku), a to oznacza wzrost popularności w stosunku do porównywanych miesięcy 2024 roku o 33,25 proc. Wówczas zarejestrowano 3991 pojazdów.
Nowy Volkswagen T-Roc – na początek dwie wersje mocy i cztery specyfikacje
Nowy Volkswagen T-Roc oferowany jest na razie jako 1.5 eTSI o mocy 116 KM lub 150 KM. W przyszłości do oferty dołączy jeszcze hybryda, odmiana 2.0 TSI 4x4 oraz rasowa wersja R. W każdej postaci standardem jest automatyczna skrzynia biegów.
Samochód od startu sprzedaży występuje z promocyjnymi cenami, dzięki czemu za słabszy model zapłacimy od 122 390 zł (bez rabatu 130 390 zł), a za mocniejszy – 138 190 zł (regularna cena to 146 190 zł). Do wyboru są specyfikacje: Trend, Life, Style oraz R-Line.
Nowy Volkswagen T-Roc – cennik
1.5 eTSI/116 KM, Trend – 122 390 zł
1.5 eTSI/116 KM, Life – 125 790 zł
1.5 eTSI/116 KM, Style – 140 090 zł
1.5 eTSI/150 KM, Life – 138 190 zł
1.5 eTSI/150 KM, Style – 152 590 zł
1.5 eTSI/150 KM, R-Line – 157 990 zł
Już bazowa specyfikacja Trend zawiera w standardzie wszelkie elementy zapewniające bezpieczne i komfortowe podróżowanie. Na pokładzie samochodu znalazły się m.in.: airbagi czołowe, boczne i centralny, kurtyny powietrzne, utrzymanie pasa ruchu, funkcja awaryjnego hamowania, eCall, asystent martwego pola, ledowe reflektory, automatyczna klimatyzacja, bezkluczykowy dostęp, a także tempomat czy elektrycznie sterowane szyby oraz lusterka.
Jeżeli komuś nie wystarczą elementy instalowane seryjnie, to może skorzystać z listy płatnych opcji, a tym samym można skonfigurować samochód zgodnie z indywidualnymi potrzebami.