1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Grupa Dynamica otworzyła w Warszawie pierwszy salon chińskiej marki Geely
Wiadomości

Grupa Dynamica otworzyła w Warszawie pierwszy salon chińskiej marki Geely

2 min

Grupa Dynamica rozbudowuje sieć salonów marek samochodowych nowej generacji. Do portfolio firmy dołączył właśnie warszawski punkt sprzedaży samochodów Geely. To pierwszy w stolicy salon tej chińskiej marki.
Zobacz także Lista hybryd plug-in emitujących poniżej 50g CO2/km wg normy EURO 6e-bis (tabela) Seat Ateca 1.5 TSI FR. Benzyniak o mocy 150 KM, ale ze sportowym oznaczeniem Chiński SUV Leapmotor B10 trafi do Europy pod marką Opel?

Geely to chińska marka samochodowa, która w Polsce oferuje obecnie dwa modele – elektryczne Geely EX5 oraz wprowadzoną niedawno hybrydę typu plug-in Geely Starray EM-i. Z danych opublikowanych przez IBRM Samar w aplikacji Mototrendy Pro+ wynika, że w okresie styczeń-wrzesień 2025 roku w Polsce sprzedano 26 sztuk Geely EX5.

Grupa Dynamica to nie tylko Geely

Grupa Dynamica to sieć dilerska, która w portfolio ma kilka marek samochodowych. Udając się do punktu Dynamiki można kupić: Cuprę, Chery, Omodę, Jaecoo, BAIC-a, BYD-a oraz Geely.

false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

To właśnie Grupa Dynamica otworzyła w Warszawie, przy ul. Ostrobramskiej pierwszy salon sprzedaży samochodów marki Geely. Podczas uroczystego zainaugurowania działalności tego punktu oprócz przedstawicieli marki Geely oraz firmy Jameel Motors, która zajmuje się dystrybucją Geely pojawił się także prezes Grupy Dynamica, Pan Jarosław Bochenek, który stwierdził:

Otwarcie salonu GEELY w Warszawie to symboliczny moment nie tylko dla naszej grupy, ale i dla całego rynku. Wierzymy, że Geely, dzięki nowoczesnym technologiom i jakości wykonania, szybko zyska zaufanie polskich kierowców.<br>

Geely EX5 i Geely Starray EM-i w nowym salonie w Warszawie

false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

W nowym salonie można już zobaczyć oba oferowane w Polsce modele chińskiej marki – Geely EX5 oraz Geely Starray EM-i. Pierwszy z nich ma elektryczny silnik o mocy 217 KM, a drugi to hybryda typu plug-in, której układ generuje 262 KM. Samochodem można podróżować w elektrycznym trybie na dystansie 83 km.

false ©IBRM Samar
© IBRM Samar

Geely EX5 to wydatek od 169 900 zł, natomiast za Geely Starraya EM-i zapłacimy minimum 149 900 zł. Klienci, którzy zjawia się w salonie Geely prowadzonym przez Grupe Dynamica nie tylko poznają z bliska oba modele, lecz także dowiedzą się o szczegółach technicznych i sposobach finansowania zakupu, a także będą mogli odbyć próbną jazdę.

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Leasing i ubezpieczenia w centrum zmian. Liderzy rynku w Łodzi o makrotrendach, technologii i zaufaniu#1
Przeczytaj

Leasing i ubezpieczenia w centrum zmian. Liderzy rynku w Łodzi o makrotrendach, technologii i zaufaniu

W Łodzi odbyła się czwarta edycja konferencji „Leasing i Ubezpieczenia”, która zgromadziła ponad 300 przedstawicieli branży finansowej. W centrum dyskusji znalazły się makroekonomia, cyfryzacja, zmiany regulacyjne oraz oczekiwania klientów. – Dużo inspiracji, relacji i patrzenia w przyszłość – tego dziś potrzebuje rynek – podkreślił Bartosz Grześkowiak, członek zarządu PZU SA.

Zmiany w Arvalu: Robert Antczak awansuje do struktur międzynarodowych#2
Przeczytaj

Zmiany w Arvalu: Robert Antczak awansuje do struktur międzynarodowych

Arval, jeden z liderów rynku wynajmu długoterminowego i rozwiązań mobilnościowych, ogłosił zmiany w strukturze zarządczej. Dotychczasowy Dyrektor Generalny Arval Service Lease Polska, Robert Antczak, awansował na stanowisko regionalnego dyrektora generalnego Europy Centralnej. Jego następczynią w Polsce została Emilie Wirth – doświadczona menedżerka związana z firmą od ponad 25 lat.

Polski sektor motoryzacyjny w punkcie zwrotnym: elektromobilność w zastoju, rośnie presja kosztowa#3
Przeczytaj

Polski sektor motoryzacyjny w punkcie zwrotnym: elektromobilność w zastoju, rośnie presja kosztowa

Polski Instytut Ekonomiczny (PIE) opublikował raport „Diagnoza i perspektywy rozwoju sektora motoryzacyjnego w Polsce”. Eksperci PIE ostrzegają, że znaczenie sektora motoryzacyjnego w gospodarce Polski maleje, a transformacja w kierunku elektromobilności przebiega zbyt wolno, by sprostać europejskim celom klimatycznym. Choć branża motoryzacyjna nadal generuje ok. 4 proc. PKB i zatrudnia do 340 tys. osób, jej konkurencyjność na tle Europy spada.

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów