Straż Graniczna odebrała kolejną partię pick-upów Isuzu D-Max. Jak informuje firma Astara, oficjalny importer marki w Polsce, do formacji trafiło 12 nowych egzemplarzy przygotowanych przez wrocławski Car Center – autoryzowanego dealera Isuzu.false

© Astara PolandPojazdy dostarczono w wersji LSX z podwójną kabiną i automatyczną skrzynią biegów, co ma podnieść komfort pracy funkcjonariuszy w wymagającym terenie. Flotę tworzy osiem oznakowanych pick-upów w kolorze srebrnym oraz cztery nieoznakowane w kolorze szarym.
Każdy z samochodów został doposażony zgodnie z wymaganiami Straży Granicznej. Na liście modyfikacji znajdują się m.in.: hardtop typu Venture, wykładzina podburtowa przestrzeni ładunkowej, wyciągarka, hak holowniczy, stalowe osłony skrzyni biegów i reduktora oraz ogrzewanie postojowe Webasto. Wersje przeznaczone do służby otrzymały ponadto system sygnałów uprzywilejowania oraz komplet oznaczeń. Samochody nieoznakowane zachowały identyczną konfigurację techniczną, choć bez oklejenia i belki świetlnej.
false

© Astara PolandIsuzu D-Max napędzane jest 1,9-litrowym silnikiem wysokoprężnym, który zapewnia ć ma odpowiednią moc przy relatywnie niskim zużyciu paliwa. Konstrukcja ramowa, wzmocnione podwozie i solidne zawieszenie pozwalają bezpiecznie poruszać się w trudnym terenie. Pojazd ma ładowność do 1,1 tony i możliwość holowania przyczepy o masie do 3,5 tony. Głębokość brodzenia sięgająca 800 mm oraz kąt natarcia 30,5 stopni zwiększają jego przydatność do służby na terenach przygranicznych.