
Toyota Proace we flocie Polenergii Fotowoltaiki
Polenergia Fotowoltaika powiększa flotę samochodów o Toyoty Proace City. Zakupione samochody mają umożliwić serwisantom oraz audytorom docieranie do klientów.
2 min
Branża motoryzacyjna stoi przed istotnym wyzwaniem. Rozwój technologii i zmieniające się wymagania rynku tworzą zapotrzebowanie na wykwalifikowanych specjalistów, podczas gdy szkoły branżowe i techniczne mają trudność z dostosowaniem programów nauczania do tempa zmian technologicznych. Odpowiedzią na te wyzwania jest projekt „Wyścig Talentów", który połączył środowisko akademickie.
Podstawą projektu jest platforma XPERTIS, zawierająca 3500 pytań przygotowanych przez ekspertów z przemysłu motoryzacyjnego. Platforma służy zarówno do weryfikacji wiedzy, jak i nauki - uczestnicy mają dostęp do prawidłowych odpowiedzi wraz z uzasadnieniem. - Współpraca organizatorów z przemysłem oraz uczelniami technicznymi pozwala na poznanie oczekiwań wobec przyszłych absolwentów, - podkreśla dr hab. inż. Grzegorz Ślaski, profesor Politechniki Poznańskiej. - Przy obecnym tempie rozwoju technologii motoryzacyjnych, wymiana wiedzy o potrzebach między środowiskiem akademickim a przemysłem jest szczególnie istotna - dodaje.
Uczestnicy konkursu mogą otrzymać nagrody o wartości 260 000 zł, ufundowane przez producentów części i sieci warsztatowe. Projekt tworzy przestrzeń współpracy między przedstawicielami przemysłu, edukacji i biznesu, przynosząc korzyści wszystkim stronom: szkoły otrzymują dostęp do aktualnej wiedzy i technologii, uczniowie zdobywają praktyczne umiejętności, a przedsiębiorstwa - lepiej przygotowanych pracowników.
„Wyścig Talentów" stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby branży motoryzacyjnej i edukacji technicznej. Łącząc środowisko akademickie, przemysł i młodych adeptów motoryzacji, projekt może przyczynić się do rozwoju polskiej branży motoryzacyjnej poprzez lepsze powiązanie teorii z praktyką w kształceniu przyszłych specjalistów.
Oprac. PJ
Polenergia Fotowoltaika powiększa flotę samochodów o Toyoty Proace City. Zakupione samochody mają umożliwić serwisantom oraz audytorom docieranie do klientów.
Mamy przyjemność uczestniczyć w polskim debiucie chińskiej marki Chery, należącej do państwowego koncernu Chery Holding. Za sieć sprzedaży i serwis odpowiada spółka Omoda Auto Poland, a do końca br. w Polsce będzie 30 punktów dealerskich Chery. Sprzedaż w Polsce zaczyna się od dwóch modeli – to SUV-y Chery Tiggo 7 oraz Tiggo 8.
Berliner Verkehrsbetriebe (BVG) składa kolejne zamówienie na elektryczne autobusy przegubowe Solaris. Umowa ramowa, po pierwszej partii 50 autobusów Urbino 18 electric, zakłada dostarczenie 270 kolejnych pojazdów w tej samej wersji.
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów