Na polskim rynku od trzech lat działa program Sprzedaży Samochodów Używanych Stellantis – Spoticar. Dzięki niemu klienci mogą nabyć używany samochód w sieci 35 lokalizacji w całym kraju lub online.
Nowym dyrektorem odpowiedzialnym za tę część biznesu Stellantis Polska od pierwszego sierpnia jest Sebastian Woźniak. To absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, który od 18 lat działa w branży motoryzacyjnej.
Najpierw była Toyota
Początkowo w Toyota Motor Poland Sebastian Woźniak odpowiadał za konfigurację modeli, zamawianie aut do produkcji oraz analizę konkurencji. Następnym krokiem w karierze była działalność w ramach Volkswagen Bank Polska, gdzie zajmował się współpracą z importerem i rozwojem produktów finansowych.
Z kolei w Volkswagen Group Polska zajmował stanowisko regionalnego kierownika sprzedaży. Tym razem odpowiadał za nadzór standardów oraz za realizację planów.
Praca dla Mercedesa
Kolejnymi pracodawcami Sebastiana Woźniaka były spółki Mercedes-Benz Warszawa oraz Mercedes-Benz Sosnowiec. Tym razem odpowiadał za wdrażanie projektów (w tym inwestycyjnych), jak też analizę wyników i raportowanie do centrali. Wreszcie zajmował stanowisko dyrektora sprzedaży samochodów używanych. Był także dyrektorem ds. sprzedaży nowych vanów.
Z chęcią podejmuję się stawianego przede mną zadania. Wierzę, że dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz współpracy z zespołem, uda nam się zbudować silną i konkurencyjną ofertę samochodów używanych Stellantis dla polskich klientów, kontynuując dalszy rozwój sieci Spoticar.Sebastian Woźniak, dyrektor ds. samochodów używanych w Stellantis Polska.