
SWM wchodzi na polski rynek
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
2 min
Anna Burakowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej i zarządzaniu flotą. Zdobywała je w firmach takich jak: Avis, Arval, Business Lease i Toyota – gdzie sprawowała wiele funkcji związanych z obsługą klienta, zakupami, sprzedażą i marketingiem. Od roku pełni funkcję dyrektor generalnej w Continental Opony Polska, zarządzając rynkiem lokalnym oraz rynkami eksportowymi.
- Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego każdego roku działa bardzo aktywnie na rzecz bezpieczeństwa na drogach i zwiększenia świadomości o wpływie opon na nie. To nasze priorytety, wokół których skupiliśmy zaangażowanie wszystkich największych producentów opon. Najbardziej cieszy nas, że nasze działania przynoszą efekty. Jako kierowcy mamy coraz większą świadomość odnośnie do prawidłowej eksploatacji opon czy ich doboru oraz profesjonalnej obsługi w serwisach.
W naszych materiałach dla mediów i testach pokazujemy, że opony mogą uratować życie, a droga hamowania dłuższa nawet o 6 metrów ma istotne znaczenie. Jestem przekonana, że dzięki takim działaniom uratowaliśmy już niejedno życie – to nasz cel i największa satysfakcja. Dlatego nie ustajemy w wysiłkach, a przed nami kolejny ważny krok. Polska jako jedyny kraj w Europie z tak zimnym klimatem nie wprowadziła zakazu jazdy na oponach letnich zimą. Mamy nadzieję, że nowy rząd pochyli się nad tym ważnym tematem – podkreśla Anna Burakowska.
Członkowie PZPO są przedstawicielami największych w Polsce i na świecie producentów opon. Reprezentują branżę zatrudniającą bezpośrednio w naszym kraju ponad 11 000 pracowników w 6 fabrykach i firmach handlowych.
PJ
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
Grupa Stellantis umocniła się na drugim miejscu w rankingu producentów. Udało się to dzięki bardzo dobrej sprzedaży hybrydowych samochodów oraz wysokiemu udziałowi w rynku UE30.
Maserati rozpoczyna nowy rozdział swojej działalności w Polsce. Od maja 2025 roku oficjalnym przedstawicielem włoskiej marki zostaje Grand Automotive Polska – firma należąca do grupy UkrAvto, tej samej która w 2005 roku została inwestorem strategicznym w FSO. Zgodnie z nową strategią, przedstawiciele marki zapowiadają wzmocnienie swojej obecności na polskim rynku i podniesienie standardu obsługi klienta.
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów