Rynek zmienia się szybko - i my razem z nim. W odpowiedzi na Państwa sugestie, związane z rosnącymi potrzebami analitycznymi, wprowadziliśmy do naszej aplikacji Mototrendy Pro i Pro+ szereg nowości. Dzięki nim jeszcze łatwiej i szybciej można odkrywać trendy, porównywać wyniki i znajdować rynkową przestrzeń do wzrostu sprzedaży.false

Sieć ładowarek
false

Jedną z najważniejszych nowości jest możliwość wyświetlenia na mapach infrastruktury ładowania w zdefiniowanych regionach z uwzględnieniem podziału na ładowarki AC / DC oraz przedziału mocy. Towarzysząca mapie tabela wzbogaciła się o nowy rodzaj analizy NEV, która dotyczy rynku samochodów elektrycznych i hybryd typu plug-in.
Analiza potencjału
false

Rosnące zapotrzebowanie na przejście ze wskaźników KPI na wskaźniki OKR (Objectives and Key Results) przyczyniło się do stworzenia na potrzeby działów analiz nowej informacji, będącej podstawą do przygotowywanych prognoz rynkowych. Analiza potencjału zawiera obliczony na bazie krótko, średnio i długoterminowych trendów potencjał rynku dla dowolnie wybranego wymiaru, z uwzględnieniem sezonowości sprzedaży. Potencjał ten jest efektem dotychczasowych osiągnięć marki i pozwala na ocenę, gdzie się ona aktualnie znajduje w stosunku do całego rynku, w jakim stopniu „skonsumowała” swój potencjał.
Analiza własna
false

W kilku arkuszach (1.0, 2.0, 3.0 oraz w arkuszu porównawczym 7.1) wprowadzono możliwość wyboru przez użytkownika WŁASNEJ Analizy. Zawartość tej analizy może zostać zdefiniowana w Ustawieniach aplikacji. Do wyboru jest ponad 30 miar, które mogą być wyświetlone w tabeli. Użytkownik sam może dobrać kolejność prezentacji poszczególnych kolumn. Liczba dostępnych miar będzie się stopniowo zwiększała w miarę rosnącego zapotrzebowania pojawiającego się z Państwa strony.
Nowy Dashboard
false

W związku z zapotrzebowaniem na szybki przegląd trendów w wymiarach istotnych z punktu widzenia rynku, dodaliśmy do aplikacji arkusz 9.1. Jest to nowa formuła Dashboardu, prezentująca w postaci wykresów trendy dla wybranych miar w zdefiniowanym przez użytkownika okresie.
Nowe funkcjonalności
false

false

Dodaliśmy możliwość wyboru zagłębiania na kolejny poziom w arkuszu z części porównawczej 7.2. Zaś arkusz 2.3 został wzbogacony o możliwość porównania bez zmiany rynku użytkownika, dzięki czemu np. badanie udziału rynkowego odnosi się do całego rynku - a wyniki pokazywane są jedynie dla wybranych parametrów.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół IBRM SAMAR