
SWM wchodzi na polski rynek
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
Tomasz Kamiński
2 min
Business Service Club (BSC) to usługi niezbędne podczas obsługi floty samochodowej klientów korzystających z samochodów marki Ford. Co istotne do programu mogą przystąpić zarówno duże floty, jak i ci, którzy użytkują pięć samochodów.
W celu usprawnienia serwisu czas jego pracy wydłużono do 60 godz. tygodniowo, klienci BSC są obsługiwani priorytetowo, a w celu usprawnienia całego procesu zatrudniono 80 koordynatorów. Serwisowanie samochodów odbywa się wyłącznie z wykorzystaniem oryginalnych części Forda, a cennik jest jednolity dla całej sieci.
W programie BSC, który działa już od 20 lat bierze udział 59 ASO Forda, a to ok. 90 proc wszystkich stacji funkcjonujących w naszym kraju. Co roku w tych punktach w ramach BSC obsługuje się ok. 35 tys. flotowych samochodów. BSC to nie tylko serwis mechaniczny, lecz także blacharsko-lakiernicza obsługa powypadkowa.
Business Service Club Opieka to oferta skierowana do klientów działających na terenie całego kraju i mających we flocie minimum pięć pojazdów. Na tym poziomie stawka za roboczogodzinę to 245 zł netto, a jednocześnie można liczyć na 10-procentowy upust na części mechaniczne. Dodatkowo można liczyć na preferencyjne stawki za wynajem auta zastępczego oraz na zbiorczą fakturę z 14-dniowym terminem płatności.
Business Service Club Opieka Premium to poziom programu, z którego skorzystać mogą klienci w całej Polsce, a w ich flocie jest minimum 30 pojazdów. Rabat na części wynosi tym razem 15 proc., ale warunkiem korzystania z tego pakietu jest pełna lojalność wobec ASO Forda i wykonanie przynajmniej jednego przeglądu auta w roku.
Business Service Club Twój Wybór to propozycja dla klientów działających lokalnie. W tym przypadku też można liczyć na pomoc koordynatora, stałą stawkę za roboczogodziny oraz na rabat przy zakupie części zamiennych.
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
Grupa Stellantis umocniła się na drugim miejscu w rankingu producentów. Udało się to dzięki bardzo dobrej sprzedaży hybrydowych samochodów oraz wysokiemu udziałowi w rynku UE30.
Maserati rozpoczyna nowy rozdział swojej działalności w Polsce. Od maja 2025 roku oficjalnym przedstawicielem włoskiej marki zostaje Grand Automotive Polska – firma należąca do grupy UkrAvto, tej samej która w 2005 roku została inwestorem strategicznym w FSO. Zgodnie z nową strategią, przedstawiciele marki zapowiadają wzmocnienie swojej obecności na polskim rynku i podniesienie standardu obsługi klienta.
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów