Hercog, związany z marką od prawie 30 lat, ma bogate doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem. W ostatniej dekadzie odpowiadał m.in. za rozwój Skody w Europie Zachodniej, Turcji i Izraelu, a także przez lata pełnił funkcję dyrektora regionalnego w Europie Środkowej i Wschodniej, dobrze poznając polski rynek.
Przez ostatnie pięć lat kierował oddziałem Skoda Auto Slovensko, gdzie wraz z zespołem i dealerami utrzymał wiodącą pozycję marki, osiągając ponad 20 proc. udziału w rynku.
Polska jest dla marki Skoda kluczowym rynkiem o ogromnym potencjale. Moim celem jest szeroka ofensywa modelowa oraz rozwój innowacji i elektromobilności, z uwzględnieniem potrzeb klientówpodkreślił Hercog
Tomasz Porawski pozostaje w strukturach Volkswagen Group Polska. Od sierpnia kieruje obszarem sprzedaży samochodów używanych, e-mobility i logistyki samochodów, odpowiadając m.in. za popularyzację elektrycznych modeli grupy VW oraz rozwój innowacyjnych usług dla ich użytkowników.