
NaszEauto: wypłaty wreszcie ruszyły, ale na razie w ograniczonej skali
Po miesiącach oczekiwań Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozpoczął wypłaty dopłat do zakupu aut elektrycznych w ramach programu „NaszEauto”.
Piotr Mieszkowski
2 min
Marka Maxus zadebiutowała na polskim rynku w 2022 roku, oferując głównie modele dostawcze z napędem elektrycznym.
Po blisko trzech latach obecności jesteśmy już gotowi na znaczące zwiększenie swojej ekspozycji: wejście na nowe obszary rynku, w tym najpopularniejsze segmenty samochodów dostawczych z silnikami wysokoprężnymi, oraz zwiększenie zasięgu sieci sprzedażowej i serwisowej na terenie całego krajuzapowiada Yaroslav Gural, CEE Manager Maxus.
Zupełnie nowa pozycja w portfolio marki, czyli czyli średniej wielkości van e-Deliver 5, jest już dostępna na rynku . Pierwsze Maxusy e-Deliver 5 pojawią się na drogach w maju. W pierwszej połowie roku do gamy dołączy e-Terron 9 - pierwszy w Europie pick-up elektryczny z napędem na obie osie. Model ten będzie ważnym uzupełnieniem oferty Maxusa. Jeszcze w br. do salonów trafi także Terron 9 z silnikiem wysokoprężnym.
W ramach planu ekspansji na 2025 r. firma RSA Polska, będąca polskim importerem Maxusa planuje głębokie zmiany w sieci dealerskiej.
Jesteśmy obecnie w momencie, który zdefiniuje naszą obecność i działanie na polskim rynku na wiele kolejnych lat. Tę pozycję chcemy budować z topowymi partnerami na terenie całej Polski. Zapraszamy do współpracy wszystkich, którzy chcą być częścią tego sukcesu. Planujemy utworzenie nowych punktów marki zarówno w największych polskich miastach, jak Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Gdyni czy Szczecinie, ale również w Zielonej Górze, Olsztynie i Elblągudodaje Yaroslav Gural
Po miesiącach oczekiwań Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej rozpoczął wypłaty dopłat do zakupu aut elektrycznych w ramach programu „NaszEauto”.
Spółka Daimler Buses Polska i MPK Wrocław podpisały umowę obejmującą dostawę 21 elektrycznych autobusów Mercedes-Benz eCitaro G. Wybrane w przetargu pojazdy dołączą do wrocławskiej floty 100 autobusów marki Mercedes, zamówionych pół roku wcześniej.
Po latach impasu Electromobility Poland wnioskuje o 4,5 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy na budowę fabryki samochodów elektrycznych w Jaworznie. To ma być ostatnia szansa na uratowanie projektu Izery, który dotąd pochłonął setki milionów złotych bez efektów rynkowych. Czy to faktycznie wskrzeszenie, czy tylko kolejne podejście do idei, która nigdy nie opuściła fazy planów?
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów