
SWM wchodzi na polski rynek
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
Paweł Janas
1 min
Od czasu debiutu na polskim rynku minął niewiele ponad miesiąc, a Leapmotor już znacząco rozszerza swoją obecność w naszym kraju - informuje koncern Stellantis. Marka otwiera sześć nowych autoryzowanych punktów sprzedaży i serwisu – w Bielsku-Białej, Jamnicy koło Stalowej Woli, Kaliszu, Katowicach, Olsztynie i Płocku. W efekcie sieć Leapmotor w Polsce rozrosła się z 7 do 13 lokalizacji, niemal podwajając zasięg.
W nowych salonach klienci będą mogli zobaczyć i przetestować elektryczne modele Leapmotor T03 i C10 EV, a także najnowszą propozycję marki – Leapmotor C10 Range-Extended EV, czyli SUV-a z napędem hybrydowym typu plug-in o zasięgu ponad 970 km.
Komunikat Stellantisa w sprawie rozwoju sieci dealerskiej nieprzypadkowo pojawił się akurat teraz. Firma chce wyraźnie uspokoić nastroje wśród potencjalnych klientów marki Leapmotor, po tym jak w ubiegłym tygodniu media obiegła informacja, że w tyskiej fabryce koncernu Stellantis zakończony został montaż modelu T03.
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
Grupa Stellantis umocniła się na drugim miejscu w rankingu producentów. Udało się to dzięki bardzo dobrej sprzedaży hybrydowych samochodów oraz wysokiemu udziałowi w rynku UE30.
Maserati rozpoczyna nowy rozdział swojej działalności w Polsce. Od maja 2025 roku oficjalnym przedstawicielem włoskiej marki zostaje Grand Automotive Polska – firma należąca do grupy UkrAvto, tej samej która w 2005 roku została inwestorem strategicznym w FSO. Zgodnie z nową strategią, przedstawiciele marki zapowiadają wzmocnienie swojej obecności na polskim rynku i podniesienie standardu obsługi klienta.
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów