Porsche Polska ogłosiło zmiany w strukturze organizacyjnej. Marek Sworowski obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży, a nowym dyrektorem Marketingu i Customer Experience został Jakub Kessler. Zmiany są wynikiem awansu Doroty Zyskowskiej, dotychczasowej dyrektor sprzedaży, która obejmie nową funkcję w strukturach globalnych Porsche.false

© Porsche PolskaW ramach strategicznych przekształceń mających wzmocnić pozycję marki na polskim rynku, Porsche Polska dokonało roszad w kluczowych działach spółki.
Na stanowisko dyrektora sprzedaży powołany został Marek Sworowski, związany z marką od 11 lat, dotychczas odpowiedzialny za obszar marketingu i doświadczeń klienta. Jego działania, m.in. rozwój programu Porsche Experience na Silesia Ring czy współpraca z ambasadorami marki, przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności Porsche w Polsce.
Funkcję dyrektora Marketingu i Customer Experience objął Jakub Kessler, wcześniej związany z Volkswagen Group Polska, który odpowiadał za rozwój marek SEAT i CUPRA na polskim rynku,