1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Nowy dyrektor marki Peugeot w Polsce
Wiadomości

Nowy dyrektor marki Peugeot w Polsce

Autor: Paweł Janas

Paweł Janas

1 min

15 kwietnia Tomasz Gałaszkiewicz objął stanowisko dyrektora marki Peugeot w Polsce. Zastąpił Janusza Ellerta, który zakończył współpracę z grupą Stellantis.
Zobacz także Zmiany w Arvalu: Robert Antczak awansuje do struktur międzynarodowych Chiński SUV Leapmotor B10 trafi do Europy pod marką Opel? Dr Michael Leiters nowym prezesem Porsche AG od 2026 roku

Tomasz Gałaszkiewicz ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej – pracował w działach sprzedaży, marketingu i komunikacji, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Karierę rozpoczął w 2005 roku w marce Citroën, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój linii DS na polskim rynku. W 2012 roku dołączył do BMW jako manager ds. elektromobilności, a od 2019 roku kierował działalnością marki First Stop (z grupy Bridgestone) w sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W 2022 roku pracował nad projektami marki Lexus w Hiszpanii.

Tomasz Gałaszkiewicz jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego, Instytutu Nauk Politycznych w Bordeaux oraz studiów doktoranckich w SGH w Warszawie.

false ©Stellantis
© Stellantis
Dołączenie do Peugeot to dla mnie zaszczyt i motywacja. Chcemy wzmacniać pozycję marki jako nowoczesnej i bliskiej klientom. Tomasz Gałaszkiewicz, dyrektor marki Peugeot w Polsce

W I kwartale 2025 roku, z 2 499 zarejestrowanymi autami (minus 21,76 proc. r/r), Peugeot zajął 17. pozycję w rankingu najpopularniejszych marek samochodów osobowych w Polsce. W tym samym okresie Polacy kupili i zarejestrowali 512 dostawczych Peugeotów, o 20,19 proc. więcej niż w takim samym okresie roku ubiegłego. Dało to francuskiej marce dziewiątą pozycję w zestawieniu.

Autor

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów