1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Arval dostarczy Biedronce 239 aut
Wiadomości

Arval dostarczy Biedronce 239 aut

1 min

Firma Arval Service Lease Polska wygrała przetarg na dostarczenie Jeronimo Martins Polska, właścicielowi sieci sklepów Biedronka, 239 nowych samochodów osobowych KIA Ceed kombi. Biedronka wymienia obecnie flotę pojazdów, wykorzystywaną przez pracowników sieci, współpracujących z dostawcami.
Zobacz także Arval Polska przekroczył 80 tysięcy aut we flocie Volvo XC40. Tak bardzo podrożał szwedzki SUV Firmy ostrzegają KE: obowiązkowe udziały elektryków w służbowych flotach uderzą w biznes
false ©Arval
© Arval

Za sprawą tego kontraktu we flocie Jeronimo Martins Polska będą użytkowane 239 nowe samochody KIA Ceed kombi, z silnikiem benzynowym 1.6 turbo, o mocy 160 KM. O wyborze tego auta zdecydował jego komfort oraz aspekty ekonomiczne. 

Wydanie pojazdów jest już w toku, samochody są sukcesywnie przekazywane przedstawicielom sieci Biedronka w warszawskim Arval Store przy al. Wilanowskiej. Wszystkie pojazdy mają zostać odebrane w I połowie grudnia br. Biedronka korzysta ze wsparcia kilku dostawców usługi wynajmu długoterminowego.

false ©Arval
© Arval

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Bruksela luzuje kurs w sprawie CO₂. Branża motoryzacyjna chce szybszych decyzji#1
Przeczytaj

Bruksela luzuje kurs w sprawie CO₂. Branża motoryzacyjna chce szybszych decyzji

Opublikowany 16 grudnia przez Komisję Europejską tzw. pakiet motoryzacyjny otwiera drogę do korekty unijnych regulacji dotyczących emisji CO₂ dla samochodów osobowych i dostawczych. Zdaniem producentów to sygnał, że Bruksela zaczyna szukać bardziej pragmatycznego podejścia, łączącego cele klimatyczne z konkurencyjnością i odpornością europejskiego przemysłu. Jednocześnie organizacje branżowe podkreślają, że kluczowe decyzje wciąż pozostają przed ustawodawcami.

Pakiet Motoryzacyjny UE: krok w stronę neutralności technologicznej, ale bez odpowiedzi na kryzys branży#3
Przeczytaj

Pakiet Motoryzacyjny UE: krok w stronę neutralności technologicznej, ale bez odpowiedzi na kryzys branży

Ogłoszony 16 grudnia przez Komisję Europejską Pakiet Motoryzacyjny przyspieszył debatę o przyszłości europejskiej motoryzacji, jednak – zdaniem organizacji reprezentujących producentów i dostawców części - nie rozwiązuje jej kluczowych problemów. Wskazują one, że propozycje są zbyt skomplikowane, niewystarczająco odpowiadają na presję konkurencyjną z zewnątrz i nie zapewniają realnej ochrony miejsc pracy w UE.

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów