1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Katrin Adt. Z Mercedesa do Dacii
Wiadomości

Katrin Adt. Z Mercedesa do Dacii

Autor: Tomasz Kamiński

Tomasz Kamiński

2 min

Katrin Adt, która do tej pory pełniła funkcję wiceprezesa w Mercedesie dołączyła do Grupy Renault. We francuskiej firmie zastąpi Denisa Le Vota na stanowisku dyrektora generalnego Dacii.
Zobacz także Mercedes MB100 sprzedaje się w 6 dni, a Cupra Born aż 259 Dacia Jogger. Zawsze w dobrej cenie, a do tego z LPG Dacia Bigster. Na benzynę, z instalacją LPG, a może hybrydowa?

Katrin Adt, która z wykształcenia jest prawniczką będzie teraz kierowała marką Dacia. Niemka ma już 20-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Do tej pory sprawowała różne funkcje w koncernie Mercedesa.

W portfolio ma funkcję dyrektor generalnej Mercedesa w Luksemburgu, wiceprezes ds. zasobów ludzkich i rozwoju w firmie Daimler, a także dyrektor generalnej marki Smart. To Katrin Adt odpowiadała za przekształcenie marki Smart w producenta wyłącznie elektrycznych modeli. W późniejszym czasie została dyrektor generalną Mercedes-Benz Own Retail Europe, a ostatnio kierowała działem Audit Corporate w Mercedesie. 

Darmowy newsletter
Najświeższe informacje, raporty i analizy z branży motoryzacyjnej. Bądź na bieżąco każdego dnia.
Nieprawidłowy adres e-mail
brak spamu bez opłat

W koncernie Renault Katrin Adt zostanie członkinią Leader Temu Grupy. Jednocześnie w związku z nową organizacją firmy będzie podlegała Fabrice’owi Cambolive, który pełni funkcję Chief Growth Officer Grupy Renault.

Bardzo się cieszę, że dołączyłam do Grupy Renault i objęłam stanowisko dyrektor marki Dacia. To zaszczyt, że wspólnie z wyjątkowym zespołem mogę tworzyć kolejny rozdział tej niezwykłej success story. W swoich działaniach zawsze kierowałam się chęcią kształtowania przedsiębiorstw z myślą o przyszłości. Obecnie jesteśmy w kluczowym momencie naszej relacji z motoryzacją – zarówno z punktu widzenia technologicznego, jak i społecznego. Dacia wielokrotnie potwierdzała skuteczność swojego podejścia poprzez oferowanie produktów w pełni odpowiadających oczekiwaniom klientów. Dacia to więcej niż marka. To urzeczywistnienie odważnej, inteligentnej i dostępnej wizji mobilności.Razem ze wszystkimi zespołami Dacii i Grupy Renault, a także z naszymi dostawcami, partnerami i dystrybutorami jesteśmy w pełnej gotowości, aby kontynuować tę wspaniałą przygodę. Będziemy dalej wykraczać poza przyjęte konwencje i tworzyć wartość dla naszych klientów z energią, ambicją i wspólnym poczuciem misji.Katrin Adt, dyrektor generalna marki Dacia

Autor

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów