1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Nowe placówki Mitsubishi na Pomorzu Zachodnim
Wiadomości

Nowe placówki Mitsubishi na Pomorzu Zachodnim

Autor: Piotr Mieszkowski

Piotr Mieszkowski

2 min

Do grona autoryzowanych dealerów Mitsubishi w Polsce dołączyła firma Polmotor, która otworzyła salon sprzedaży wraz z serwisem w Szczecinie oraz punkt serwisowy w okolicach Koszalina. Nowe placówki działają pod auspicjami Astary – oficjalnego importera i generalnego dystrybutora Mitsubishi Motors w Polsce.
Zobacz także Ruszyła budowa Porsche Centrum Bydgoszcz Serwis w ASO zwiększa wartość auta. Najnowszy ranking pokazuje, które modele zyskują najwięcej Nowy salon Maserati w Krakowie
false ©Astara Polska
© Astara Polska

Nowy salon Mitsubishi Polmotor w Szczecinie mieści się przy ul. Ustowo 52. Klienci mogą liczyć na obsługę w przestronnym i komfortowym obiekcie, w którym zaprezentowana jest pełna gama aktualnych modeli marki. Na miejscu dostępne są także samochody testowe, a doświadczeni doradcy sprzedaży udzielają informacji dotyczących cen, wersji wyposażenia oraz danych technicznych.

Szczeciński oddział oferuje kompleksowe zaplecze serwisowe, obejmujące stanowiska diagnostyczne i mechaniczne, a także usługi blacharsko-lakiernicze. Klienci mają do wyboru różne formy finansowania – od zakupu gotówkowego, przez kredyt i leasing, po atrakcyjne pakiety ubezpieczeniowe. Dealer umożliwia również pozostawienie dotychczasowego samochodu w rozliczeniu.

false ©Astara Polska
© Astara Polska

Równolegle Polmotor uruchomił autoryzowany punkt serwisowy Mitsubishi Motors w Starych Bielicach koło Koszalina, przy ul. Koszalińskiej 11. Zarówno placówka w Szczecinie, jak i serwis w okolicach Koszalina dysponują nowoczesnym wyposażeniem diagnostycznym oraz zespołem wyspecjalizowanych doradców i mechaników. W ofercie znajdują się m.in. przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne, naprawy mechaniczne, serwis opon i klimatyzacji, diagnostyka silników oraz naprawy powypadkowe realizowane we współpracy z towarzystwami ubezpieczeniowymi.

Obecnie sieć Mitsubishi Motors w Polsce obejmuje 24 salony sprzedaży i 12 autoryzowanych stacji serwisowych, w których zatrudnionych jest łącznie około 1000 osób. Nowe placówki w Szczecinie i w okolicach Koszalina wpisują się w strategię dalszego rozwoju marki i zwiększania dostępności jej usług w całym kraju. Polskim importerem Mitsubishi Motors jest spółka Astara Poland Sp. z o.o.

Autor

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Bruksela luzuje kurs w sprawie CO₂. Branża motoryzacyjna chce szybszych decyzji#1
Przeczytaj

Bruksela luzuje kurs w sprawie CO₂. Branża motoryzacyjna chce szybszych decyzji

Opublikowany 16 grudnia przez Komisję Europejską tzw. pakiet motoryzacyjny otwiera drogę do korekty unijnych regulacji dotyczących emisji CO₂ dla samochodów osobowych i dostawczych. Zdaniem producentów to sygnał, że Bruksela zaczyna szukać bardziej pragmatycznego podejścia, łączącego cele klimatyczne z konkurencyjnością i odpornością europejskiego przemysłu. Jednocześnie organizacje branżowe podkreślają, że kluczowe decyzje wciąż pozostają przed ustawodawcami.

Pakiet Motoryzacyjny UE: krok w stronę neutralności technologicznej, ale bez odpowiedzi na kryzys branży#2
Przeczytaj

Pakiet Motoryzacyjny UE: krok w stronę neutralności technologicznej, ale bez odpowiedzi na kryzys branży

Ogłoszony 16 grudnia przez Komisję Europejską Pakiet Motoryzacyjny przyspieszył debatę o przyszłości europejskiej motoryzacji, jednak – zdaniem organizacji reprezentujących producentów i dostawców części - nie rozwiązuje jej kluczowych problemów. Wskazują one, że propozycje są zbyt skomplikowane, niewystarczająco odpowiadają na presję konkurencyjną z zewnątrz i nie zapewniają realnej ochrony miejsc pracy w UE.

Komisja ustępuje: spalinówki uratowane. Koniec 100% zakazu rejestracji po 2035 r.#3
Przeczytaj

Komisja ustępuje: spalinówki uratowane. Koniec 100% zakazu rejestracji po 2035 r.

Komisja Europejska, ulegając presji sojuszu rządów i przemysłu, oficjalnie wycofała się z planu całkowitego zakazu rejestracji nowych samochodów spalinowych od 2035 roku. Ta zmiana kursu, choć przyjęta z ulgą przez wiele państw jako zwycięstwo „neutralności technologicznej” i ochrona miejsc pracy, spotkała się z ostrą krytyką ze strony ekologów, którzy alarmują, że złagodzenie celów emisyjnych opóźni transformację energetyczną i zagrozi ambitnym celom klimatycznym Zielonego Ładu.

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów