1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Koniec rewolucji? Volkswagen przebudowuje model sprzedaży samochodów
Wiadomości

Koniec rewolucji? Volkswagen przebudowuje model sprzedaży samochodów

1 min

Rewolucja w sprzedaży samochodów elektrycznych może być mniej radykalna niż wcześniej zakładano. Volkswagen ogłosił przegląd modelu agencyjnego, który miał całkowicie zmienić sposób kupowania aut, ze względu na wolniejsze niż przewidywano tempo transformacji rynku elektromobilności.
Zobacz także GAC wkracza na polski rynek. Jameel Motors oficjalnym dystrybutorem marki EMP zmienia strategię. Zamiast Izery – współpraca z globalnym partnerem 2 miliardy złotych na rozwój infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych w Polsce
false © Volkswagen

Grupa Volkswagen zapowiada kompleksowy przegląd strategii sprzedaży na wybranych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Kluczowym celem pozostaje docelowo model bezpośredniej sprzedaży do klienta, jednak zmieniające się warunki rynkowe wymuszają weryfikację dotychczasowych założeń.

Darmowy newsletter
Najświeższe informacje, raporty i analizy z branży motoryzacyjnej. Bądź na bieżąco każdego dnia.
Nieprawidłowy adres e-mail
brak spamu bez opłat

Firma zamierza do końca pierwszego kwartału 2025 roku ocenić, czy powrót do tradycyjnego modelu pośredniej sprzedaży nie będzie korzystniejszy. Decyzja podyktowana jest koniecznością równoczesnej obsługi dwóch modeli sprzedaży - dla samochodów elektrycznych i tradycyjnych - co stanowi duże wyzwanie logistyczne i organizacyjne.

Oprac. PJ 

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Przeczytaj także

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów