1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Koniec rewolucji? Volkswagen przebudowuje model sprzedaży samochodów
Wiadomości

Koniec rewolucji? Volkswagen przebudowuje model sprzedaży samochodów

1 min

Rewolucja w sprzedaży samochodów elektrycznych może być mniej radykalna niż wcześniej zakładano. Volkswagen ogłosił przegląd modelu agencyjnego, który miał całkowicie zmienić sposób kupowania aut, ze względu na wolniejsze niż przewidywano tempo transformacji rynku elektromobilności.
Zobacz także Huby szybkiego ładowania rosną w Polsce. Orlen i Moya stawiają na wielostanowiskowe lokalizacje Surowce, które decydują o przyszłości. Europa w cieniu chińskiej dominacji Projekt Izera w nowej odsłonie. Jego przyszłość zależy od KPO i partnera strategicznego
false ©Volkswagen
© Volkswagen

Grupa Volkswagen zapowiada kompleksowy przegląd strategii sprzedaży na wybranych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Kluczowym celem pozostaje docelowo model bezpośredniej sprzedaży do klienta, jednak zmieniające się warunki rynkowe wymuszają weryfikację dotychczasowych założeń.

Firma zamierza do końca pierwszego kwartału 2025 roku ocenić, czy powrót do tradycyjnego modelu pośredniej sprzedaży nie będzie korzystniejszy. Decyzja podyktowana jest koniecznością równoczesnej obsługi dwóch modeli sprzedaży - dla samochodów elektrycznych i tradycyjnych - co stanowi duże wyzwanie logistyczne i organizacyjne.

Oprac. PJ 

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów