
SWM wchodzi na polski rynek
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
1 min
GDDKiA w opublikowanym komunikacie poinformowała, że w 2024 roku planuje oddać kierowcom łącznie 175,2 km nowych dróg, w tym: 24,6 km autostrad, 117,1 km dróg ekspresowych, 10 km dróg krajowych realizowanych w ramach „Programu budowy 100 obwodnic” oraz 23,5 km dróg klasy GP (czyli tzw. dróg głównych ruchu przyspieszonego).
GDDKiA przypomina jednocześnie, że obecnie kierowcy mają do dyspozycji 5115,6 km dróg szybkiego ruchu, w tym 1849,2 km autostrad i 3266,4 km dróg ekspresowych. W realizacji jest 105 tzw. zadań o łącznej długości 1301 km. W postępowaniach przetargowych są obecnie 32 zadania o łącznej długości 417,9 km z Programu Budowy Dróg Krajowych oraz siedem obwodnic o długości 54,1 km z rządowego Programu budowy 100 obwodnic na lata 2020-2030.
pj
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
Grupa Stellantis umocniła się na drugim miejscu w rankingu producentów. Udało się to dzięki bardzo dobrej sprzedaży hybrydowych samochodów oraz wysokiemu udziałowi w rynku UE30.
Maserati rozpoczyna nowy rozdział swojej działalności w Polsce. Od maja 2025 roku oficjalnym przedstawicielem włoskiej marki zostaje Grand Automotive Polska – firma należąca do grupy UkrAvto, tej samej która w 2005 roku została inwestorem strategicznym w FSO. Zgodnie z nową strategią, przedstawiciele marki zapowiadają wzmocnienie swojej obecności na polskim rynku i podniesienie standardu obsługi klienta.
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów