
Leasing wchodzi w erę cyfrową – umowy można już zawierać zdalnie
Od 13 lipca leasing można zawierać bez papieru, podpisu kwalifikowanego i wizyty w biurze. To rewolucyjna zmiana, która otwiera drogę do pełnej cyfryzacji branży.
Piotr Mieszkowski
1 min
Proace Max to największy samochód dostawczy w gamie Toyota Professional. Szeroka gama wydajnych napędów, a przede wszystkim nadwozi oraz zabudów od zaufanych partnerów pozwala dostosować pojazd do potrzeb prowadzonej działalności.
Trwałe zabudowy zmieniają model Proace Max w praktyczne narzędzie pracy oraz zwiększają jego wartość rezydualną, a zakup takiego samochodu przebiega tak samo jak w przypadku innych wersji tego auta. Zabudowa zostaje ujęta na fakturze w cenie samochodu, ma pełną trzyletnią gwarancję, a auto można sfinansować w ramach wybranego przez klienta programu.
Firma Stor-Age, która prowadzi kompleksowe usługi logistyczne, specjalizując się wynajmie przestrzeni magazynowej dla sklepów internetowych oraz pełnej obsłudze dla firm z branży e-commerce, zamówiła 18 egzemplarzy Toyoty Proace Max z nadwoziem skrzynia oraz plandeką stworzoną przez Carpol na indywidualne zamówienie w kolorze fioletowym z logo Stor-Age.
Samochody będą służyły firmie do przewozów gabarytowych w północnej Polsce, a jeden z pojazdów otrzymał dodatkową kabinę sypialną i będzie sprawdzany z myślą o transporcie międzynarodowym. Toyoty Proace Max dostarczył dealer Toyota Walder, a auta zostały odebrane w salonach w Bydgoszczy i Gdańsku.
Od 13 lipca leasing można zawierać bez papieru, podpisu kwalifikowanego i wizyty w biurze. To rewolucyjna zmiana, która otwiera drogę do pełnej cyfryzacji branży.
Klienci Arval Service Lease Polska zyskają dostęp do rozszerzonego pakietu usług assistance w Polsce i Europie dzięki współpracy z ARC Europe Polska.
Choć przemysł samochodowy pozostaje jednym z filarów europejskiej gospodarki, nadchodzące lata przyniosą radykalne zmiany. Transformacja w stronę elektromobilności to nie tylko wyścig z czasem i konkurencją, ale również wyzwanie finansowe, infrastrukturalne i społeczne. Raport Centrum Studiów nad Polityką Europejską (CEPS) ujawnia, jak wiele jeszcze brakuje, by Europa rzeczywiście zdominowała epokę zeroemisyjnej mobilności.
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów