1. Samar.plSamar.pl
  2. Wiadomości Wiadomości
  3. Salony Dacii z nową identyfikacją marki
Wiadomości

Salony Dacii z nową identyfikacją marki

2 min

Dacia wdraża nową identyfikację wizualną w sieci dealerskiej od początku 2022 roku. Zmiany mają zwiększyć atrakcyjność i widoczność punktów sprzedaży. Jednocześnie Dacia chce pozostać marką, która oferuje najlepszy stosunek ceny do zalet użytkowych na rynku.
Zobacz także Nowe Centrum Tesli we Wrocławiu Grupa Pietrzak otwiera Alpine Centre Warszawa Kia i LG Electronics nawiązały współpracę. Wynikiem są koncepcyjne modele
false ©Dacia
© Dacia

Modernizacja obejmuje wygląd salonów i wyróżniające się oznakowanie zewnętrzne. W listopadzie 2023 roku już ponad tysiąc punktów sprzedaży przyjęło nową identyfikację wizualną marki. Jej wdrażanie zdecydowanie przyspieszyło w tym roku. 750 salonów dealerskich zmieniło identyfikację na nową w 2023 roku, co oznacza tempo trzech salonów na dzień roboczy. 

Z zewnątrz zakłady dealerskie są dobrze widoczne i precyzyjnie zorganizowane – klient intuicyjnie podąża wytyczoną ścieżką. Poszczególne elementy oznakowania (flagi, totemy, panele, parkingi itd.) są bardzo czytelne. Salony wyglądają bardzo atrakcyjnie i zachęcają do przekroczenia ich progu.

Darmowy newsletter
Najświeższe informacje, raporty i analizy z branży motoryzacyjnej. Bądź na bieżąco każdego dnia.
Nieprawidłowy adres e-mail
brak spamu bez opłat

Dobrze widoczny kolor khaki pozwala klientowi łatwo rozpoznać obecność marki niezależnie od otoczenia salonu. W przypadku wielomarkowych obiektów Grupy Renault nowe oznakowanie pozwala z łatwością zobaczyć salon Dacii i skierować klienta do właściwej części salonu lub serwisu.

Wewnątrz również wyraźnie widać oznakowanie poszczególnych stref. Podobnie jak w przypadku identyfikacji zewnętrznej, nową stylistykę punktów sprzedaży doskonale uosabiają: nowe logo marki – w którym litery „D” i „C”, przypominające solidne ogniwa łańcucha, łączą się ze sobą, a także nowa paleta kolorów nawiązująca do outdoorowego stylu marki.

Nowa aranżacja wnętrza salonów jest ekoodpowiedzialna i daje możliwość zmiany konfiguracji. Ma ułatwić obsługę klienta i podkreślić cechy wyróżniające markę Dacia: eco-smart, solidna i outdoorowa – marka, która oferuje wszystko, co ważne i na luzie. 

W listopadzie 2023 roku już w ponad tysiącu salonów w ponad 30 krajach wdrożono nową identyfikację wizualną marki. Proces rozpoczął się od zmian zewnętrznych w kwietniu 2022 roku, a rok później objął wnętrza salonów.  Docelowo wszystkie salony Dacii mają mieć nowe oznakowanie przed debiutem nowego Dustera w czerwcu 2024 roku we wszystkich krajach sprzedaży marki. To łącznie blisko 2000 obiektów. 

W tym roku niemal wszystkie salony Dacia w Polsce przejdą transformacje zewnętrzną. W przyszłym roku cała polska sieć dystrybucyjna marki Dacia, czyli 63 zakłady partnerskie, będzie oznakowana nową identyfikacją marki z zewnątrz, jak również wewnątrz salonów sprzedaży.

false ©Dacia
© Dacia
false ©Dacia
© Dacia

Tagi

Udostępnij

Następne publikacje

Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów