
SWM wchodzi na polski rynek
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
1 min
Grupa Porsche Inter Auto Polska rozpoczęła kolejną inwestycję w rozbudowę swojej sieci dealerskiej. W warszawskim Wawrze, przy ul. Wał Miedzeszyński, powstaje nowy salon Porsche Centrum Warszawa Wawer. Oficjalna inauguracja budowy odbyła się 18 listopada.
Obiekt w Wawrze będzie piątym salonem Porsche w portfolio firmy. Dołączy do lokalizacji w Warszawie i Poznaniu oraz nowo otwartego Porsche Store Warszawa – przestrzeni łączącej funkcje sprzedażowe z ekspozycją produktów z linii Porsche Lifestyle.
Salon w Wawrze będzie miał powierzchnię użytkową 4 146 m², z czego 3 021 m² na parterze oraz 1 125 m² na antresoli. Znajdą się tam strefy wystawiennicza, serwisowa i sprzedażowa. Obiekt powstanie zgodnie z koncepcją „Destination Porsche”, która zakłada stworzenie miejsca oferującego kompleksową obsługę klientów. – Widzimy rosnące zainteresowanie marką w Polsce, szczególnie wśród mieszkańców prawego brzegu Wisły – powiedział Stefano Mor, prezes zarządu Porsche Inter Auto Polska.
Budowa salonu w Wawrze to część strategii rozwoju firmy. Grupa Porsche Inter Auto Polska zarządza obecnie 33 salonami, reprezentującymi marki takie jak Volkswagen, Audi, Skoda, Bentley, Lamborghini i Porsche.
Oprac. PJ
Marka SWM, należąca do chińskiego koncernu Shineray Group, zadebiutowala oficjalnie w Polsce podczas tegorocznych targów Poznań Motor Show.
Grupa Stellantis umocniła się na drugim miejscu w rankingu producentów. Udało się to dzięki bardzo dobrej sprzedaży hybrydowych samochodów oraz wysokiemu udziałowi w rynku UE30.
Maserati rozpoczyna nowy rozdział swojej działalności w Polsce. Od maja 2025 roku oficjalnym przedstawicielem włoskiej marki zostaje Grand Automotive Polska – firma należąca do grupy UkrAvto, tej samej która w 2005 roku została inwestorem strategicznym w FSO. Zgodnie z nową strategią, przedstawiciele marki zapowiadają wzmocnienie swojej obecności na polskim rynku i podniesienie standardu obsługi klienta.
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów