
Drogi początek wakacji przy dystrybutorze
Początek lipca to czas, kiedy kierowcy wciąż odczuwają skutki działań wojennych na Bliskim Wschodzie. Według serwisu e-petrol.pl wszystkie paliwa - oprócz autogazu - jeszcze podrożały.
Paweł Janas
1 min
Jako dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe w latach 2016-2018, Michał Szaniecki wprowadził wiele innowacyjnych rozwiązań. Jest autorem unikatowego w Grupie Volkswagen w Europie concept store VW Home oraz platformy umożliwiającej zapoznanie się z produktami online.
W czasie pełnienia funkcji dyrektora marki Seat, przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży oraz był bezpośrednio odpowiedzialny za wydzielenie i utworzenie struktur nowowprowadzanej wówczas marki Cupra w Polsce.
W ciągu ostatnich trzech lat pełnił rolę dyrektora marki Volkswagen w Australii, gdzie odpowiedzialny był m.in. za wprowadzenie kompleksowej strategii „Let’s go for a drive”, która pozytywnie wpłynęła na zmianę wizerunku Volkswagena i zwiększenie zaangażowania dealerów marki na rynku australijskim.
Początek lipca to czas, kiedy kierowcy wciąż odczuwają skutki działań wojennych na Bliskim Wschodzie. Według serwisu e-petrol.pl wszystkie paliwa - oprócz autogazu - jeszcze podrożały.
Karol Kostrzewa objął stanowisko dyrektora generalnego Geely Polska. Do jego zadań należeć będzie wprowadzenie chińskiej marki na rynek oraz budowa jej pozycji w naszym kraju.
Volvo Cars sprzedało w czerwcu na świecie 62 858 aut – to o 12 procent mniej niż rok wcześniej. W I półroczu 2025 r. producent sprzedał 353 780 samochodów, o 9 procent mniej (r/r). Spadki odnotowano w segmencie modeli elektrycznych i hybryd plug-in.
Powiązane publikacje na podstawie kategorii i tagów