Nowy obiekt został zaprojektowany jako alternatywa dla tradycyjnych salonów dealerskich. Zamiast drukowanych materiałów informacyjnych klienci otrzymują dostęp do multimedialnych ekranów i interaktywnych konfiguratorów. Samochody marki Volkswagen można personalizować na dużym, wysokiej rozdzielczości wyświetlaczu, a także sprawdzić podczas jazd próbnych.
City Store to zupełnie nowa jakość kontaktu z marką. Stworzyliśmy ten format z myślą o mieszkańcach dużych miast, którzy cenią wygodę, cyfrowe rozwiązania oraz indywidualne podejściepodkreśla Michał Szaniecki, dyrektor marki Volkswagen Samochody Osobowe
Operatorem warszawskiego punktu została Grupa Krotoski, jeden z największych partnerów Volkswagena w Polsce. – „Cieszę się, że to właśnie my mamy okazję prowadzić ten pilotażowy na skalę kraju projekt. Jestem przekonany, że spotka się on z entuzjastycznym przyjęciem warszawiaków” – mówi Maciej Foczpański, prezes Grupy Krotoski.
Warszawa została wybrana jako rynek pilotażowy. Jeśli projekt okaże się sukcesem, producent nie wyklucza uruchomienia kolejnych City Store’ów w innych polskich miastach.