iTaxi, firma oferująca przejazdy w Polsce ogłosiła szeroko zakrojony rebranding marki, zapowiadając jednocześnie ambitny plan elektryfikacji floty. Na ulicach Warszawy już pojawiły się specjalne Tesle Model Y w nowym brandingu iTaxi, a do 2030 roku 80% floty mają stanowić już tylko samochody elektryczne. false
© iTaxi W ramach strategii długofalowej, iTaxi zobowiązuje się do zaopatrzenia 80 proc. swojej floty w samochody elektryczne do 2030 roku. Ponadto, w roku bieżącym flota już w 10-ciu procentach ma składać się z elektryków. Już od dzisiaj na ulice Warszawy wyjadą Tesle Model Y, brandowane nowymi elementami komunikacji wizualnej marki – do końca roku co piąty kurs realizowany będzie autem elektrycznym.
- Wprowadzenie Tesli jako kluczowego elementu floty iTaxi jest strategicznym krokiem w kierunku dalszej elektryfikacji. Pojazdy elektryczne doskonale odpowiadają na potrzeby branży taksówkarskiej, wspierając ekologiczne i zrównoważone podejście do transportu. iTaxi zapowiedziało także, że współpracuje z wybranymi partnerami w zakresie ładowania samochodów, co ma na celu ułatwienie szybkiej integracji elektryków z oferowaniem przejazdów na terenie miasta - powiedział Kamil Bąkowski, Chief Marketing Officer iTaxi.
– Wybór aut nie jest przypadkowy – bierzemy przykład z doświadczenia światowych benchmarków w zakresie elektryfikacji – Norwegii, Danii, Holandii czy Szwecji, gdzie Tesle są nie tylko najpopularniejszymi markami elektryków, ale i świetnie sprawdzają się w roli taksówek już od lat – podkreśla Renata Bardecka, CEO iTaxi.
false
© iTaxi false
© iTaxi false
© iTaxi false
© iTaxi