Maserati rozpoczyna nowy rozdział swojej działalności w Polsce. Od maja 2025 roku oficjalnym przedstawicielem włoskiej marki zostaje Grand Automotive Polska – firma należąca do grupy UkrAvto, tej samej która w 2005 roku została inwestorem strategicznym w FSO. Zgodnie z nową strategią, przedstawiciele marki zapowiadają wzmocnienie swojej obecności na polskim rynku i podniesienie standardu obsługi klienta.Nowy partner otworzy dwa autosalony – w Warszawie i Krakowie – działające zgodnie z koncepcją 3S, obejmującą sprzedaż, serwis i części zamienne. Warszawski obiekt przy ul. Towarowej 33 rozpocznie działalność już w maju, natomiast krakowska lokalizacja ma zostać ujawniona wkrótce.
Philippe Claverol, szef Maserati Overseas, podkreśla strategiczne znaczenie Polski dla marki i zapowiada „nowy etap pełen emocji” dla fanów Maserati. Entuzjazmu nie kryje też Sebastian Woźniak, dyrektor generalny Grand Automotive Polska: przejęcie przedstawicielstwa traktuje jako wyróżnienie i szansę na zaoferowanie klientom nie tylko samochodów, ale też całkowicie nowego doświadczenia luksusu.
Do tej pory za dystrybucję samochodów marki Maserati w Polsce odpowiadały firmy dealerskie: Pietrzak (w Katowicach) i Chodzeń (w Warszawie). Według danych IBRM Samar w I kwartale 2025 roku w Polsce zarejestrowano 9 sztuk Maserati, w tym 2 w marcu, zaś w całym 2024 roku 15 sztuk.