/  / Współpraca między Volvo i CarGarantie

Współpraca między Volvo i CarGarantie

Volvo|

Współpraca między Volvo Auto Polska i CarGarantie, istaniejąca już w 14 krajach Europy, jest kontynuowana również na terenie Polski. Obie strony podpisały oficjalną umowę ramową w odniesieniu do polskiego rynku. Wspólnymi siłami stworzony został kompleksowy program ubezpieczenia kosztów naprawy na nowe samochody Volvo, który po upływie dwuletniej gwarancji producenta ma chronić wszystkich klientów przed niespodziewanymi kosztami napraw w ciągu kolejnych trzech lat.

Od teraz każdy klient dokonujący zakupu nowego samochodu Volvo otrzyma „Pakiet Gwarancyjny Volvo”, czyli ubezpieczenie kosztów napraw na podzespoły, obejmujące swym zakresem ważne i generujące wysokie koszty naprawy części. Pakiet Gwarancyjny zawierany jest w momencie zakupu pojazdu, a ważny będzie przez dodatkowe 3 lata lub do osiągnięcia łącznego przebiegu 100 000 km od daty pierwszej rejestracji. Klienci, którzy otrzymali „Pakiet Gwarancyjny Volvo”, lecz chcieliby jeszcze bardziej zwiększyć zakres ochrony, będą mogli dokonać rozszerzenia swojego Pakietu. Na tę okoliczność został opracowany atrakcyjny „Pakiet Gwarancyjny Volvo Premium”. Obejmuje on wszystkie podzespoły elektryczne i mechaniczne pojazdu z nielicznym wyjątkami, takimi jak typowe części eksploatacyjne (opony itp.). Można go otrzymać albo bezpośrednio przy zakupie pojazdu, albo w czasie trwania dwuletniej gwarancji producenta. Ochrona działa przez dodatkowe 3 lata lub do osiągnięcia łącznego przebiegu 150 000 km od daty pierwszej rejestracji.

Klienci, którzy dokonali zakupu swojego Volvo przed rozpoczęciem nowego programu, a których pojazd objęty jest jeszcze gwarancją producenta, mogą skorzystać z „Pakietu Gwarancyjnego Volvo Premium Plus”. Jest to również rodzaj kompleksowego ubezpieczenia, obejmującego wszystkie podzespoły elektryczne i mechaniczne pojazdu z wyjątkiem części eksploatacyjnych. Zawrzeć je można na okres 12, 24 lub 36 miesięcy po wygaśnięciu gwarancji producenta.

Pełna ochrona w przypadku objętym ubezpieczeniem
CarGarantie przejmuje bezpośrednio koszty naprawy objęte ubezpieczeniem i ponosi całkowite koszty materiałów i robocizny. Ubezpieczenie jest powiązane z pojazdem i w przypadku jego sprzedaży przechodzi na nowego właściciela. W przypadku urlopu lub podróży służbowej ważne jest również na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz w Szwajcarii.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane