/  / Volvo XC90 jak świeże bułeczki

Volvo XC90 jak świeże bułeczki

null
© Volvo
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Szwedzka marka zebrała już ponad 16 000 zamówień na model Volvo XC90 nowej generacji. Klientom nie przeszkadza fakt, że aut nie ma jeszcze fizycznie w salonach.

Volvo XC90 drugiej generacji otwiera zupełnie nowy rozdział w historii szwedzkiej marki. W ciągu czterech najbliższych lat Volvo planuje wymienić całą swoją ofertę modelową, zaczynając właśnie od XC90.

Jak zapowiada generalny importer, nowe XC90 pojawi się w polskich salonach już za trzy miesiące. Seryjna produkcja modelu wystartowała w zakładach Torslanda pod koniec stycznia.

Ceny poszczególnych wersji nowego Volvo XC90 sprawdzić można TUTAJ.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane