/  / Volvo XC90 hitem sprzedaży

Volvo XC90 hitem sprzedaży

null
© Volvo
null

USA. To nie Volvo XC60, ani S60 zostało w październiku liderem sprzedaży marki w Stanach Zjednoczonych. To nowe XC90 zapewniło sobie pierwsze miejsce podium.

W październiku sprzedano na rynku amerykańskim 7 422 samochody marki Volvo. To aż o 87% więcej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Dzięki takim wynikom to Stany Zjednoczone zostały w omawianym miesiącu największym rynkiem zbytu dla szwedzkiego producenta na świecie.

Volvo XC90 bryluje
Volvo Cars podkreśla, że osiągnięty w październiku wynik jest pochodną ogromnego zainteresowania nowym Volvo XC90 wśród amerykańskich klientów. SUV ze Skandynawii uzyskał bowiem wolumen na poziomie blisko 2 600 sprzedanych egzemplarzy i wyraźnie zdystansował pod względem popularności resztę modeli w gamie Volvo.

Volvo XC60 nie daje za wygraną
Jak wynika z zestawienia za okres od stycznia do końca października, najchętniej kupowanym Volvo na rynku amerykańskim pozostaje natomiast XC60. W październiku XC60 musiało jednak zadowolić się drugim miejscem podium.

Wspomniane wyżej Volvo XC90 – póki co – zajmuje w rankingu łącznym od początku roku miejsce trzecie. Przed nim plasuje się jeszcze Volvo XC60 oraz S60.


AUTOR: RAFAŁ ŻAGLEWSKI
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane