/  / Volvo XC60 liderem segmentu

Volvo XC60 liderem segmentu

null
© Volvo
null

Według danych za rok 2014, Volvo XC60 było na rynku europejskim najchętniej kupowanym modelem premium w segmencie SUV-ów średniej wielkości.

Jak podliczyli analitycy z IHS Automotive/Polk, w roku ubiegłym model Volvo XC60 zanotował na rynku europejskim wynik na poziomie 70 257 rejestracji. Tym samym zajął pierwsze miejsce wśród graczy premium segmentu SUV-ów średniej wielkości. Był to również – i to po raz kolejny – lider sprzedaży w obrębie całej marki Volvo.

Wyniki Volvo XC60 są tym bardziej godne uwagi, że notuje je model – bądź, co bądź – oferowany w sprzedaży już od roku 2008. Wygląda na to, że "szwed" jeszcze się klientom nie znudził. Wprost przeciwnie.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane