/  / Volvo XC60 hitem w Europie i w Polsce

Volvo XC60 hitem w Europie i w Polsce

null
© Volvo
null

W segmencie średniej wielkości SUV-ów największym powodzeniem wśród europejskich klientów w minionym roku cieszyło się Volvo XC60 – informuje firma analityczna JATO.

Od 2009 roku model XC60 to najlepiej sprzedający się produkt w gamie szwedzkiej marki. Do dziś skumulowany wynik na świecie przekroczył już pułap 750 000 egzemplarzy.

Przełomowy dla Volvo był rok 2012, kiedy to globalna sprzedaż XC60 przebiła granicę 100 000 egzemplarzy. Oraz rok 2015, gdy firma zbliżyła się do wyniku 160 000 sztuk.

Przebój w Polsce
XC60 to także w ostatnich latach najpopularniejszy SUV premium, sprzedawany w Polsce. W roku ubiegłym reprezentant Volvo uzyskał nad Wisłą wynik na poziomie prawie 2 900 rejestracji.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane