/  / Volvo dla Amerykanina

Volvo dla Amerykanina

null
© Volvo
null

W rodzimej Szwecji czołowym modelem Volvo pozostaje kombi V70. Natomiast w USA o pierwszej miejsce w rankingu popularności bój toczą Volvo S60 oraz crossover XC60.

Najchętniej kupowanym modelem marki na rynku amerykańskim jest aktualnie Volvo S60. Limuzyna szwedzkiego producenta znalazła od stycznia łącznie prawie 13 000 nabywców. To wprawdzie wynik gorszy od tego uzyskanego rok wcześniej o 14,9%, jednak na tyle dużo, aby nie dać się wyprzedzić drugiemu w klasyfikacji konkurentowi. Jest nim Volvo XC60, na którego w USA zdecydowało się łącznie ponad 10 500 nabywców (-14,5%).

Pozostałe modele w gamie Volvo nie przekroczyły nawet poziomu 5 000 sprzedanych egzemplarzy. Najbliżej tego wyniku było Volvo V60 (prawie 3 200 egzemplarzy) oraz XC90, którego wynik to nieco ponad 3 000 sprzedanych aut.

Dodajmy, że "wysłużone" Volvo XC90 niedługo ustąpi miejsca modelowi drugiej generacji. Auto ujrzy światło dzienne już w tym miesiącu, a produkcja seryjna ruszyć ma pod koniec stycznia przyszłego roku.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane