/  / Vettel ambasadorem marki Infiniti

Vettel ambasadorem marki Infiniti

Spółka|
null
© Infiniti
null

Infiniti poinformowało o podpisaniu umowy z mistrzem świata Formuły 1, zgodnie z którą Sebastian Vettel staje się pierwszym w historii światowym ambasadorem marki Infiniti.

Współpraca z Sebastianem Vettelem rozpoczyna się dwa miesiące po ogłoszeniu przez Infiniti umowy partnerskiej z zespołem Red Bull Racing. 23-letni gwiazdor Formuły 1 będzie odgrywał aktywną rolę w kreowaniu wizerunku marki Infiniti i jej produktów podczas wyścigów oraz wybranych imprez biznesowych marki, zaplanowanych w programie rozwoju produktu.

Od początku sezonu 2011 Formuły 1 Infiniti jest głównym partnerem zespołu Red Bull Racing, doskonale widocznym na zwycięskich bolidach RB7, prowadzonych przez Sebastiana Vettela i Marka Webbera. Podobnie jak wielu członków zespołu Red Bull Racing Sebastian jeździ samochodami z gamy Infiniti zarówno prywatnie, jak i podczas różnych wyścigów na całym świecie.

„Od czasu naszego pierwszego kontaktu z Infiniti polubiłem samochody tej marki - powiedział Vettel, komentując swoją nową, światową rolę. „Samochód może oddziaływać na człowieka na dwa sposoby: swoim wyglądem i prowadzeniem. Po przetestowaniu kilku aut z gamy, stałem się ich wielkim fanem. Są one wygodne, a przy tym tak bardzo sportowe, jak tylko można sobie wymarzyć. Jestem pewien, że zarówno zespół, jak i ja sam możemy wiele skorzystać na tej współpracy z Infiniti i bardzo życzyłbym sobie jej kontynuowania w przyszłości”.

„Red Bull Racing w swojej krótkiej historii startów w wyścigach Formuły 1 zademonstrował prawdziwego ducha rywalizacji, odważnie i nieszablonowo tworząc zwycięski zespół - powiedział Simon Sproule, wiceprezes do spraw komunikacji globalnej w Nissan Motor. „Najlepiej uwidoczniły to porywające starty Sebastiana Vettela. Rozwijamy i pogłębiamy partnerstwo z zespołem, dlatego też kolejnym oczywistym etapem jest zaciśnięcie współpracy z Sebastianem. Dziś z radością formalnie witamy go w zespole Infiniti”.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane