/  / Używana Skoda Fabia - jaka i za ile?

Używana Skoda Fabia - jaka i za ile?

Otomoto|
null
© Skoda
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullSkoda Fabia RSSkoda Fabia RSSkoda Fabia RSSkoda Fabia RSSkoda Fabia RSSkoda Fabia RSSkoda Fabia RS01.jpg06.jpg09.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg18.jpg19.jpg20.jpg21.jpg22.jpg23.jpg24.jpgbagażnik.JPGdeska bok.JPGdeska kierowcy.JPGdeska pasa.JPGdeska przód.JPGdrzwi p.JPGdrzwi t.JPGel szyby.JPGfotel kierowcy.JPGkanapa tył.JPGklamka p.JPGklamka t.JPGklima.JPGkoło.JPGkomputer.JPGlampa t.JPGlewy bok.JPGlewy przód.jpglewy tył.JPGlust wst.JPGlusterko boczne.JPGosłona pasaz.JPGpas.JPGprawy bok.JPGprawy przód.JPGprawy tył.JPGprzeciwmgielne.JPGprzód.jpgradio.JPGreflektor p.JPGregulacja kol kierow.JPGschowek pasaz.JPGsilnik.JPGskrzynia biegów.JPGtył.JPGwlew paliwa.JPGwlot powietrza.JPGzagłówek k.JPGzderzak przód.JPGzderzak tył.JPGzegary.JPG

Praktyczna, ponadczasowa i za rozsądną cenę. Hit rynkowy koncernu VW wciąż cieszy się sporą popularnością. Od początku tego roku w serwisie otoMoto szukano tego auta ponad 3 miliony razy. W tym czasie pojawiło się 21 000 ogłoszeń sprzedaży Fabii (12 000 modelu pierwszej generacji i 9 000 drugiej). Sprawdzamy, jakie wersje i ceny są najpopularniejsze na rynku wtórnym.

Praktyczna, ponadczasowa i za rozsądną cenę. Hit rynkowy koncernu VW wciąż cieszy się sporą popularnością. Od początku tego roku w serwisie otoMoto szukano tego auta ponad 3 miliony razy. W tym czasie pojawiło się 21 000 ogłoszeń sprzedaży Fabii (12 000 modelu pierwszej generacji i 9 000 drugiej).

Polacy poszukują samochodów z polskich salonów. Nie inaczej jest w przypadku Skody Fabii. W pierwszym półroczu 2014 roku 98,5% poszukujących w polu „Kraj pochodzenia” zaznaczyło „Polska”. Aż 60,5% modeli pierwszej generacji i 78% drugiej generacji tego modelu dostępnych na naszym rynku to egzemplarze krajowe. Odpowiednio 33,5% i 15,5% to auta z Niemiec.

Ponad połowa użytkowników (52%) szuka silnika benzynowego, a 26% wysokoprężnego. 22% kupujących szukało egzemplarzy z zamontowaną instalacją gazową. Popyt jest adekwatny do podaży, bowiem 67% Fabii pierwszej generacji to sztuki benzynowe, a 24 % ma silniki diesla. W nowszej wersji jest to odpowiednio 51% i 45%.

16% potencjalnych klientów przeznacza na ten zakup maksymalnie 10 tysięcy złotych. 13% ogranicza swoje wyszukiwania do aut w cenie "do 20 tysięcy". A jak wygląda oferta? W przedziale od 5 do 15 tysięcy złotych wystawianych jest 68% wszystkich sztuk tego modelu I generacji. Za II wersję trzeba zapłacić dużo więcej. 23% z nich oferowanych jest w przedziale od 15 do 20 tysięcy złotych, a 20% w granicach 20-25 tysięcy.

32,5% osób, które szukają Fabii woli te z silnikami o pojemności nie większej niż 1400 cm3, a tylko 16% wybrało opcję "do 1600 cm3". Sprzedawcy oferują właśnie takie motory. Silniki o pojemności 1.2 i 1.4 stanowią 82% (I generacja) i 68% (II generacja) wszystkich ofert. Sprzedawcy deklarują w Fabiach I przebiegi w przedziałach 100-150 tysięcy km (36%) i 150-200 tysięcy (32%). W drugiej generacji to 50-100 tys. km (24,5%) 100-150 tysięcy (21%). Najwyżej 50 tysięcy km przejechało 22% egzemplarzy.

10,5% użytkowników interesuje się Fabią nie starszą niż 2007 rok. Nieco ponad 9% szuka roczników nie starszych niż 2004. Tyle samo ogranicza się do 2010 i 2008. Sprzedawcy natomiast oferują głównie roczniki 2003 (19%), 2001 (15%) i 2002 oraz 2004 (po 14,5%) w przypadku I generacji. W drugiej wersji najpopularniejsze są roczniki 2010 (23%), 2009 (16%) oraz 2008, 2014 i 2011 (po 15%).

 
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane