/  / Toyota C-HR w przedsprzedaży. Hit czy kit?

Toyota C-HR w przedsprzedaży. Hit czy kit?

null
© Toyota
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Takiego crossovera japońska marka w swojej ofercie dotychczas nie miała. Jakby tego było mało, C-HR to również pierwsza Toyota na naszym rynku, którą można zamawiać przez internet.

Na samym początku września generalny importer ogłosił ceny na Toyotę C-HR – to pierwszy kompaktowy crossover w historii marki. Auto kosztuje w bazowej wersji od 79 900 złotych. Do napędu służy w tym wypadku benzynowa jednostka 1.2 turbo/116 KM, zestawiona w tandemie z manualną skrzynią 6-stopniową. Druga oferowana wersja to natomiast zapożyczony z Priusa IV układ hybrydowy, który zapewnia moc na poziomie 122 KM.

Co również godne uwagi, przy okazji polskiej premiery C-HR firma uruchomiła jednocześnie przedsprzedaż swojego modelu drogą internetową. To pierwszy projekt tego typu w historii Toyoty na naszym rynku.

Importer zaciera ręce
Jakim zainteresowaniem cieszy się C-HR wśród klientów nad Wisłą? Jak podliczyła Toyota, nowego crossovera drugą internetową kupiło już 85 klientów – a w ciągu zaledwie trzech pierwszych dni zamówienie on-line złożyły 33 osoby. I to właśnie ci klienci mają gwarancję pierwszeństwa przy odbiorze samochodu.



A łącznie wszystkich zamówień na Toyotę C-HR uzbierało się już 328 egzemplarzy. To zwiastuje sukces rynkowy "japonczyka". Aż 75% całkowitej sprzedaży C-HR stanowi limitowana seria Prime Edition oraz wersje z napędem hybrydowym.

Specyfikacja Prime Edition standardowo zawiera m.in. pełne oświetlenie w technologii Pure LED z kierunkowskazami sekwencyjnymi, dwukolorowe nadwozie, nagłośnienie firmy JBL oraz fotele pokryte perforowaną skórą z elementami w kolorze Vision Violet.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane