/  / Toyota C-HR dla Amerykanina

Toyota C-HR dla Amerykanina

null
© Scion
null

W Europie ten nowy crossover będzie firmowany logo Toyoty. Ale już w Stanach Zjednoczonych dla C-HR wybrano znaczek marki Scion.

We wrześniu podczas salonu we Frankfurcie poznaliśmy nowy, odważniejszy pomysł na miejskiego crossovera ze stajni Toyoty. Na razie japoński koncern pokazał tylko koncept, ale już wiadomo, że w przyszłym roku do salonów trafi wersja produkcyjna C-HR.

W gamie możemy spodziewać się m.in. wersji z napędem hybrydowym. To jedna z technologii tak silnie kojarzonych z Toyotą i jej modelami. Na rynku europejskim hybrydy trafiły już nawet do oferty miejskiego Yarisa.

W USA jako Scion
Z okazji targów motoryzacyjnych Los Angeles 2015 koncepcyjny model C-HR prezentuje się teraz przed publicznością amerykańską. I nie byłoby raczej w tym nic ciekawego, gdyby nie fakt, że samochód ozdobiono logiem marki Scion. Marki, która adresuje swoje samochody do klientów lubiących wyróżniać się w tłumie.

"Scion robi wszystko po swojemu, być może jest nawet trochę dziwaczny - mówi Andrew Gilleland, wiceprezydent Sciona. "C-HR nie tylko wpisuje się w ten styl, ale obnosi się z nim jak z medalem zasługi. Będziemy więcej niż szczęśliwi, kiedy dodamy go do naszej linii modeli".



Premiera Toyoty 2016
Według zapowiedzi producenta, na rynku europejskim Toyota C-HR w ostatecznej wersji produkcyjnej zaprezentuje się już podczas wiosennej wystawy Genewa 2016.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane