/  / Top marki w Niemczech styczeń 2014

Top marki w Niemczech styczeń 2014

null
© Volkswagen
null

W styczniu niemiecki rynek nowych samochodów osobowych zwiększył się o 7,2%. Co nie powinno dziwić, największy udział rynkowy zapewniły sobie rodzime marki takie jak Volkswagen (23%) oraz Mercedes (9%) i Audi (8,5%).


Jak podliczył niemiecki urząd rejestracyjny KBA, najpopularniejszymi markami w segmencie nowych samochodów osobowych za miesiąc styczeń były w Niemczech kolejno:
1.   Volkswagen: 47 400 egzemplarzy (+9,4%)
2.   Mercedes-Benz: 18 900 egzemplarzy (-3,6%)
3.   Audi: 17 600 egzemplarzy (+17,5%)
4.   BMW: 16 500 egzemplarzy (+0,5%)
5.   Ford: 14 600 egzemplarzy (+42,2%)
6.   Opel: 12 400 egzemplarzy (-2,7%)
7.   Skoda: 10 800 egzemplarzy (+18,9%)
8.   Renault: 6 000 egzemplarzy (-7,9%)
9.   SEAT: 5 900 egzemplarzy (+14,2%)
10. Hyundai: 4 700 egzemplarzy (-27,2%)
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane