/  / Testy Euro NCAP – Nowy Scenic i Subaru Levorg na 5

Testy Euro NCAP – Nowy Scenic i Subaru Levorg na 5

null
© KIA
nullnullnullnull

Europejska organizacja promująca bezpieczeństwo w ruchu drogowym wzięła pod lupę takie modele jak Kia Niro, Subaru Levorg oraz najnowsze Renault Scenic i Toyotę Hilux.

Samochody ze stajni Renault i Subaru – wyposażone standardowo w system autonomicznego hamowania awaryjnego czyli AEB – uzyskały w testach zderzeniowych maksymalną ocenę 5-gwiazdkową. Natomiast reprezentantom marki Kia i Toyota wystawiono dwie noty: jedna dotyczy wersji z podstawowym pakietem wyposażenia na pokładzie, natomiast druga (wyższa) uwzględnia model z dodatkowymi elementami w zakresie bezpieczeństwa.

KIA NIRO | wersja podstawowa
ocena łączna (gwiazdki): 4
- bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 83%
- bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 80%
- ochrona pieszych przy zderzeniu z autem: 57%
- ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 59%

KIA NIRO | wersja z rozszerzonym pakietem bezpieczeństwa
ocena łączna (gwiazdki): 5
- bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 91%
- bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 80%
- ochrona pieszych przy zderzeniu z autem: 70%
- ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 81%



RENAULT SCENIC
ocena łączna (gwiazdki): 5
- bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 90%
- bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 82%
- ochrona pieszych przy zderzeniu z autem: 67%
- ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 59%

SUBARU LEVORG
ocena łączna (gwiazdki): 5
- bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 92%
- bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 83%
- ochrona pieszych przy zderzeniu z autem: 75%
- ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 68%

TOYOTA HILUX | wersja podstawowa
ocena łączna (gwiazdki): 3
- bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 85%
- bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 82%
- ochrona pieszych przy zderzeniu z autem: 73%
- ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 25%

TOYOTA HILUX | wersja z rozszerzonym pakietem bezpieczeństwa
ocena łączna (gwiazdki): 5
- bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%
- bezpieczeństwo przewożonych dzieci: 82%
- ochrona pieszych przy zderzeniu z autem: 83%
- ocena aktywnych/pasywnych systemów bezpieczeństwa: 63%
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane