/  / Subaru Levorg – Będzie w Polsce

CENY | Subaru Levorg – Będzie w Polsce

null
© Subaru
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Subaru Levorg – czyli nowe sportowe kombi z Japonii – wejdzie na nasz rynek pod koniec września lub na początku października. Ceny dla klientów nad Wisłą zaczynają się od 28.000 euro.

Subaru Levorg – mierzący 4690 mm długości przy 2650 mm rozstawu osi – zaprezentował się przed europejską publicznością podczas wiosennych targów motoryzacyjnych Genewa 2015. "Japończyk" wyróżnia się sportową stylistyką nadwozia a'la WRX wraz z wąskimi kloszami reflektorów oraz dużym wlotem powietrzna na pokrywie silnika. Standardowym elementem wyposażenia jest flagowa technologia stałego napędu na wszystkie koła – Symmetrical AWD.

W zależności od ustawienia uparć tylnej kanapy Levorg oferuje pojemność bagażnika od 522 do maksymalnie 1446 litrów (według VDA).

Jedyną przewidzianą jak na razie jednostką napędową dla Levorga jest turbodoładowany silnik benzynowy typu bokser z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Ta debiutująca w całej ofercie marki Subaru 4-cylindrowa jednostka rozwija moc do 170 koni w przedziale 4800-5600 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy rzędu 250 Nm przy 1800-4800 obr./min.   

Do zmiany biegów służy bezstopniowa skrzynia Lineartronic (CVT).

Na rynku polskim Subaru Levorg będzie sprzedawany w wersji GT-S Comfort (ceny od 30 000 euro*) lub GT-S Sport (od 32 500 euro*). Na indywidualne zamówienie dostępna jest ponadto "zwykła" wersja GT (od 28 000 euro*).

Elementami wyposażenia standardowego wersji GT-S Comfort oraz GT-S Sport są m.in. 18-calowe felgi aluminiowe, przednie reflektory LED, system uruchamiania silnika po naciśnięciu przycisku Start/Stop, układ SI-Drive (dwa ustawienia), automatyczna klimatyzacja dwustrefowa, podgrzewane fotele przednie, aluminiowe pedały, system audio z kolorowym wyświetlaczem, gniazdo Aux-In, a także monitoring martwego pola lusterek (SRVD), kamera cofania oraz tempomat z przyciskami sterowania na kierownicy.


* Generalny importer w Polsce przelicza w lipcu ceny po kursie 4,1535 PLN/EUR
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane