/  / Skoda na drodze do tytułu lidera motoryzacyjnego w social media

Skoda na drodze do tytułu lidera motoryzacyjnego w social media

Skoda Polska|
null
© Skoda
null

Skoda Polska zanotowała w ostatnim czasie dwa znaczące sukcesy w mediach społecznościowych. Po pierwsze, jako jedyny brand motoryzacyjny znalazła się w zestawieniu najpopularniejszych polskich kanałów marek na YouTube.

Po drugie, dołączyła do TOP 3 polskich profili motoryzacyjnych na Facebooku, przekraczając granicę 100 000 fanów.

Materiały video na kanale YouTube Skody Polska obejrzano łącznie ponad 6 milionów razy. Zainteresowanie contentem filmowym wśród internautów oraz stały wzrost liczby użytkowników urządzeń mobilnych to fakty, dlatego Skoda jako jedna z pierwszych marek motoryzacyjnych prezentuje już swój kanał na YouTube w nowej, responsywnej odsłonie.

Natomiast konsekwentnie realizowana od początku ubiegłego roku strategia obecności Skoda Polska na Facebooku umożliwiła zbudowanie społeczności z imponującą liczbą bardzo aktywnych i zaangażowanych fanów.

Szczególnie, że możliwości dialogu z marką nie brakuje, zarówno na poziomie codziennej komunikacji, jak i regularnych aktywacji konkursowych. Na potwierdzenie: firma zaprasza do trwającego właśnie konkursu Tour de Skoda. Okazją do jego zorganizowania była 10. rocznica obecności Skody na Tour de France w roli sponsora i partnera technicznego wyścigu.

Konkurs trwa do 21 lipca, a nagrodami są rowery Skody oraz gadżety.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane