/  / Rok pod znakiem AMG

Rok pod znakiem AMG

Mercedes-Benz|
null
© Mercedes
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Sprzedaż samochodów sportowych spod znaku trójramiennej gwiazdy osiąga w tym roku zdumiewające wyniki. Od stycznia do października Mercedes – AMG sprzedał w Polsce 304 samochody. To blisko 300 - proc. wzrost w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym, a w planach sprzedażowych do końca grudnia jest jeszcze ponad 90 aut z silnikiem AMG.

Co przyczyniło się do tak dużego zainteresowania adrenaliną w standardzie? Na pewno fakt, że od 2013 r. w Polsce rozpoczęła swoją działalność AMG Driving Academy. Przygotowania do startu trwały blisko rok. Po intensywnych szkoleniach do światowego zespołu ponad 100 najlepszych instruktorów AMG na świecie, dołaczączyli polscy trenerzy, którzy w swojej ofercie posiadają szkolenia na najlepszych torach wyścigowych
na całym świecie.

Ważnym wydarzeniem promującym sprzedaż modeli AMG w Polsce był także wyjazd, jaki zorganizowała Grupa Wróbel – dolnośląski dealer marki Mercedes Benz. 60. klientów i dziesięciu najlepszych instruktorów - właśnie z AMG Driving Academy. Do tego 12 super szybkich samochodów, w tym modele:  A 45 AMG, CLA 45 AMG, GLA 45 AMG, E 63 AMG i C 63 AMG black series. A to wszytsko na jednym z najlepszych torów wyścigowych we Włoszech. - Szukaliśmy miejsca, które odda wyjątkowość AMG, połączenie technicznej, sportowej doskonałości z wyjątkową elegancją i dbałością o każdy szczegół – mówi Jacek Jurgielaniec, wiceprezes Grupy Wróbel. – Pierwsze skojarzenie było najsilniejsze, bo gdzie pokazać możliwości samochodów AMG, jak nie na profesjonalnym torze wyścigowym? Jeśli wyścigi, to tylko we Włoszech, więc wybraliśmy tor Adria Raceway położony w pobliżu Wenecji.

Podczas intensywnego treningu z doskonalenia techniki jazdy AMG, każdy mógł się poczuć jak prawdziwy kierowca wyścigowy. Event Grupy Wróbel był pierwszym wydarzeniem na taką skalę, zorganizowanym przez krajowego dealera i niezaprzeczalnie zwiększył zainteresowanie sportowym stylem jazdy.

W uznaniu za tego typu inicjatywy i za ogólne wyniki sprzedaży modeli AMG, Polscy dealerze marki zostali wyróżnieni przedpremierowym pokazem modelu, na który wszyscy czekają z zapartym tchem. 20 listopada na spotkanie szefów sprzedaży i marketingu sieci dealerskiej Mercedes Benz Polska, przyjechał AMG GT S - nowe, sportowe dziecko niemieckiego koncernu.
4 - litrowy silnik V8 biturbo i 7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynię biegów, 510 koni mechanicznych i 100 km/ h po 3,8 sekundy. Jako pierwsi i jedyni w Europie mieli okazję usłyszeć ryk jego silnika. Tylko albo aż trzy godziny niesamowitych emocji, bo jeszcze tej samej nocy auto wróciło do Affalterbach.

Rok 2014 może okazać się przełomowy, jeśli chodzi o sprzedaż modeli AMG w Polsce. Już na wiosnę przyszłego roku planowana jest w Polsce premiera wspomnianego wcześniej AMG GT S, co z pewnością skusi kolejnych miłośników szybkiej jazdy. Szacuje się, że sprzedaż sportowych samochodów marki Mercedes Benz może osiągnąć w 2015 r. rekordową liczbę ponad pół tysiąca sztuk.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane