/  / Rodzinny moto-przebój z Francji

Rodzinny moto-przebój z Francji

null
© Citroen
null

Już ponad 160 000 klientów na koncie! Taki wynik sprzedaży osiągnął łącznie licząc od momentu premiery model Citroen C4 Picasso nowej generacji.

Przypomnijmy, że nowy Citroen C4 Picasso zadebiutował na rynku najpierw jako van 5-miejscowy (czerwiec 2013), a kilka miesięcy później do gamy dołączyła wersja 7-miejscowa – oznaczona jako Grand C4 Picasso (wrzesień 2013).

Z łącznie 160 000 egzemplarzy rodzinnego Citroena sprzedanych od momentu premiery handlowej aż 100 000 sztuk przypada na bieżący rok kalendarzowy. Jak wynika z danych firmy, nieco popularniejsza wśród kupujących jest wersja 7-miejscowa, która stanowi w tym momencie prawie 51% łącznego wolumenu.

Z punktu widzenia generowanych zysków producenta znad Sekwany oraz dealerów z pewnością cieszy też fakt, że prawie 2/3 sprzedaży C4 Picasso stanowią najbogatsze wersje wyposażeniowe.

Wśród sukcesów modelu Citroen C4 Picasso jest m.in. zdobyta na rynku niemieckim nagroda Złotej Kierownicy w kategorii vanów.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane