/  / Renault Megane kusi z ekranu

Renault Megane kusi z ekranu

RENAULT|
null
© Renault
nullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnullnull

Renault Polska rozpoczęło kampanię reklamową nowego Renault Megane. Kampania ta inicjuje serię pod hasłem French Excellence, czyli francuska doskonałość. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku marki czerpiącej z wieloletniego doświadczenia, znanej z odwagi i innowacyjności.

W spocie nowego Renault Megane pojawiają się m.in. wieża Eiffla, zamek w Wersalu i projekty metra paryskiego, czyli wybitne dzieła francuskich architektów, które na stałe wpisały się w historię jako prace innowacyjne, odważne i wyprzedzające swoje czasy.

Wszystkie filmy z serii French Excellence będą przypominały widzom o osiągnięciach francuskiej myśli technologicznej i dokonaniach francuskich inżynierów, wynalazców i twórców kultury, którzy zdobyli podziw i uznanie na całym świecie.

Kontynuacją tej ambitnej drogi jest praca, rozwój oraz dokonania konstruktorów i designerów Renault w postaci nowych modeli. Wysoka jakość i niezawodność samochodów Renault jest potwierdzana w niezależnych rankingach.  

Podobnie jak wszystkie nowe modele Renault, gama Megane przyjęła zmienioną, charakterystyczną dla marki stylistykę. Spójność stylistyczną całej gamy podkreśla identyczny przód w wersji hatchback, coupe i Grandtour, chociaż nadal każdy z tych modeli zachowuje swój własny charakter.

Nowe Renault Megane jest już dostępne w polskich salonach dealerskich w promocyjnej cenie od 54 250 złotych.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane