/  / Rekordowe półrocze w historii Chevrolet Poland

Rekordowe półrocze w historii Chevrolet Poland

Chevrolet Poland|
null
© Chevrolet
null

Pierwsze półrocze Chevrolet Poland zakończył rekordowym wynikiem, osiągając sprzedaż na poziomie 6 466 samochodów. Jak wynika z danych importera, jest to rezultat aż o 74% wyższy niż w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

Wiadomości biznesowe są integralnym elementem Strefy Biznesu, płatnej części serwisu samar.pl skierowanej do profesjonalistów. W celu uzyskania pełnego dostępu do tej części serwisu prosimy o kontakt pod adresem email licencja@samar.pl lub poprzez formularz kontaktowy.
Najchętniej kupowanym modelem Chevroleta od stycznia było miejskie Aveo: łącznie nowe Aveo i Aveo Classic znalazły 2 929 nabywców, czyli o 46% więcej niż w okresie styczeń-czerwiec 2011 roku (2 009 sztuk).

Drugim najpopularniejszym Chevroletem w Polsce był Spark, który został sprzedany w liczbie 1 229 egzemplarzy, czyli o 77% większej niż w pierwszej połowie 2011 (696 sztuk). Na trzecim miejscu podium uplasował się model Cruze, który od początku tego roku znalazł 1 169 nabywców, czyli o 107% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (564 egzemplarze).

W czerwcu sprzedano w Polsce 783 nowe modele Chevrolet, czyli o 37% więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej (570 samochodów). Również w czerwcu Aveo zajęło pierwsze miejsce na liście najchętniej kupowanych modeli ze złotym logo (269 egzemplarzy), ale modele na drugim i trzecim miejscu tej listy zamieniły się kolejnością: kompaktowy Cruze został sprzedany w liczbie 169 egzemplarzy, wyprzedzając model Spark, który znalazł w czerwcu 134 nabywców.

Nowy Chevrolet Cruze kombi kosztuje od 51 990 zł

"Bardzo cieszymy się z osiągniętych w minionym półroczu wyników. Liczymy na to, że wprowadzania właśnie nowa oferta kredytowa 4 x 25% oraz debiutujący Cruze kombi w atrakcyjnej cenie podstawowej 51 990 zł jeszcze bardziej wzmocnią naszą konkurencyjność - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.

Chevrolety cieszą się również coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów flotowych. Od początku roku kupili oni 3 116 aut, czyli o 45% więcej niż w pierwszym półroczu 2011 roku, kiedy importer w kanale flotowym sprzedał 1 390 sztuk.

Najczęściej wybieranym przez firmy modelem jest również Aveo: łącznie Aveo Classic i nowe Aveo zostały zakupione przez klientów flotowych w liczbie 1 150 sztuk. Na drugim miejscu firmy decydowały się na kupno modelu Cruze (719 egzemplarzy), a na trzecim miejscu podium znalazł się najpopularniejszy w swoim segmencie model Orlando z wynikiem 510 egzemplarzy kupionych przez klientów flotowych.

Od 1 lipca Chevrolet Poland wprowadził nowy promocyjny Program Finansowy 4 x 25% na modele Spark, Aveo Classic, nowe Aveo, Cruze, Orlando, Malibu oraz Captiva. Minimalny wkład własny w momencie kupna samochodu wynosi 25% wartości auta, a kolejne raty klient wpłaca w rocznych odstępach.

Oznacza to, że okres spłat rozłożony jest na całe 3 lata trwania gwarancji. Jest to kolejny oferowany program finansowy, obok programu 3 x 33% oraz kredytu 50/50.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane