/  / Polska: Punto przed Pandą

Polska: Punto przed Pandą

null
© FIAT
null

Punto zakończyło rok 2014 jako najpopularniejszy na polskim rynku model w gamie samochodów osobowych Fiata. Panda musiała w tych statystykach zadowolić się miejscem drugim.

W roku ubiegłym sprzedaż nowych samochodów osobowych marki Fiat wyniosła na polskim rynku niecałe 8 000 egzemplarzy. Liderem popularności w gamie okazało się Punto – prawdziwy rynkowy weteran. Uzyskany wynik to prawie 2 360 egzemplarzy.

Pozycja wicelidera przypadła natomiast w zestawieniu Pandzie. Na "włoszkę" postawiło w roku ubiegłym 1 750 klientów. Natomiast miejsce trzecie zestawienia zapewnił sobie Fiat 500 – model wytwarzany w tyskich zakładach koncernu (1 115 egzemplarzy).

Oprócz wymienionej trójki żaden z pozostałych modeli osobowych Fiata nie zbliżył się nawet do wyniku tysiąca sprzedanych na polskim rynku egzemplarzy. Najbliżej tego rezultatu był Fiat 500L oraz Freemont – z wynikiem odpowiednio 675 oraz 600 sztuk.
Odnośniki
 
comments powered by Disqus
 
Reklama

Szukasz konkretnego artykułu? Wpisz szukane słowo lub frazę.

Szukaj
Wyszukiwanie zaawansowane